اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960601258847230

با حضور مهندس کاوه حیدرآبادی، مدیر عامل راینت انجام شد :

افتتاح دومین شعبه شرکت راینت در تهران

کد: 13960601258847230

https://goo.gl/naeUyg

، تهران , (اخبار رسمی): دومین شعبه راینت در شهر تهران در تاریخ یکم شهریور 1396 در خیابان پاسداران افتتاح شد تا فعالیت‌های این شرکت پیشرو در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن‌های موبایل، توسعه بیشتری یابد.

به گزارش شرکت راینت، دومین شعبه این شرکت شرکت در شهر تهران، خیابان پاسداران یکم شهریور 1396 در مراسمی با حضور مهندس کاوه حیدرآبادی افتتاح شد.

مهندس کاوه حیدرآبادی مدیرعامل شرکت راینت ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده درشهر تهران اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که درکنار رشد کیفی درمحصولات و خدمات، رشد کمی را هم درگستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

مهندس کاوه حیدرآبادی گام بعدی را افتتاح شعبه در شهرهای دیگر اعلام و تشریح کرد: در آینده ای نه چندان دور راینت در هر استان حداقل یک شعبه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت راینت در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقهمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.righnet.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راینت

نام تجاری راینت (righnet ) در سال ۱۳۸۷، توسط مهندس کاوه حیدرآبادی و با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی طراحی و توسعه وب سایت و تبلیغات اینترنتی کار خود را آغاز کرد. گروه راینت مفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هرگونه درآمد پرداخته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]