اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960226249195632

قواعد استفاده از عطر در محل کار

کد: 13960226249195632

https://goo.gl/nAIBTY

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه این پرسش مطرح است که چه عطرهایی برای محیط کار مناسب و چه عطرهایی مناسب نیستند؟

استفاده از عطر در دفتر کار:

حتی اگر در فضای کاری شما، هیچ‌گونه قانونی برای استفاده از عطر وجود ندارد احتیاط در استفاده از آن، عملی هوشمندانه است.

به گزارش لوکس بایر همیشه این پرسش مطرح است که چه عطرهایی برای محیط کار مناسب و چه عطرهایی مناسب نیستند؟

به نظر من در دنیای پر هیاهوی کنونی، این پرسش بیش از پیش اهمیت یافته است؛ ممکن است یک عطر برای شما لذت‌بخش باشد، اما برای همکارتان نه!

من هنگام کار از عطر استفاده نمی‌کنم و احساس بدی هم ندارم! چرا که من یک عکاس-گزارشگر هستم و اغلب در محیط هایی مثل رستوران قرار دارم که فضا مملو از بوی سیر، قهوه، پنیر، شکلات و شراب است. بنابراین دلیل این‌که هنگام کار از عطر استفاده نمی‌کنم مبارزه علیه رایحه‌های تندی که در ساعات کاری استشمام می‌کنم نیست! به این دلیل است که دوست ندارم یک بار بویایی مضاعف به چنین محیط‌هایی اضافه کنم. باور کنید که برای من، عطر Epices از برندFrédéric Malle، چندان خوش‌آیند نیست!

در حالی‌که برخی از محیط‌های کاری، محدودیت‌هایی برای استفاده از عطر دارند برخی دیگر، محدود نیستند. حتی اگر در فضای کاری شما، هیچ‌گونه قانونی برای استفاده از عطر وجود ندارد احتیاط در استفاده از آن، عملی هوشمندانه است. چنانچه از عطر شما شکایت می‌شود بلافاصله استفاده از آن را متوقف کنید چرا که همه افراد، سلیقه‌ای مشابه شما ندارند. از این رو، در بخش پیش رو، فهرستی از روایحی را که موجب اذیت و آزار افراد نمی‌شود و به اندازه کافی محتاطانه هستند گردآوری کرده‌ام؛ اکثر افراد، بیش‌ترین زمان  روز را در محیط کاری‌شان می‌گذارنند؛ پس یافتن راهی برای لذت‌بردن از عطر بدون این‌که موجب آزار دیگران شود امری ضروری است.

 

کرم‌ها، روغن‌های خشک و لوسیون‌ها

استفاده از صابون‌ها، ژل‌های حمام، لوسیون‌ها و کرم‌ها از جمله بهترین راه‌ها برای معطرکردن بدن استد و پخش بوی زیادی ندارند. من صابون‌های Chanel (صابون‌های No.5، Coco Modemoiselle و  Coco soap، که دیگر تولید نمی‌شوند) را، به علت اثر ملایمی از رایحه که روی پوست می‌گذارند، بسیار دوست دارم. هم‌چنین، نیازی نیست که عطرتان را با صابون مورد نظر، هماهنگ کنید. یکی دیگر از صابون‌های مورد علاقه من، Maria Evora Black soap است که رایحه گیاهی/فندقی خوشایندی از میوه خرنوب از خود به جای می‌گذارد.

من همیشه یک قوطی بزرگ از ویتابث‌هایی با رایحه سبز و بهاری برای دوش گرفتن دارم. چرا که دارای رایحه شگفت‌انگیز کاج، نعنای هندی و چوب بلسان بنفش است و هاله‌ای از چنین عطرهایی را به پوست اضافه می‌کند. چنانچه در محیط کار از رایحه‌های بسیار زیاد کلافه شوم، مایلم چنین عطری را ببویم.

استفاده از روغن‌های خشک نیز، از جمله راه‌هایی است که می‌تواند بدن را با رایحه‌ای ملایم، خوش‌بو سازد. برندهایی هم‌چون Ahava، روغن بدن های خشک با رایحه هایی ملایم تولید می کنند که هم می توان از آن ها بعنوان عطر و هم بعنوان متعادل کننده پوست، بهره برد. روغن بدن های شیرین، و براق کننده بدن Nars Monoi (مدل اورجینال و شماره 2 آن)، و محصولات Nuxe Huile، شگفت انگیزهستند و رایحه ملایم و بسیار خوش آیندی دارند. همچنین، طرفداران عطرL’Artisan Parfumeur La Chesse Aux Papillons، عاشق روغن های خشک آن هستند!

کرم‌ها و لوسیون‌های بدن تنوع خاصی در نوع رایحه دارند و می‌توانند به همراه عطر، مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، یک مرتبه اسپری کردن عطر روی مچ دست یا گردن، پس از استعمال این کرم‌ها این شیوه برای زمانی است که مایلید در محل کار، رایحه‌ای نسبتا قوی‌تر داشته باشید. کرم بدن Sisley Eau du Soir، با رایحه تند گریپ فروت نیز از جمله کرم‌هایی است که برای من بسیار لذت‌بخش است. هم‌چنین من کرم بدن Chanel Coco، لوسیون بدن Donna Karan Black Cashmere، لوسیون بدن Rochas Femme، را بیش از دیگر محصولات، دوست دارم.

 

عطرها

اغلب، از رایحه‌های ملایم لذت می‌برم. بسیاری از عطرها، ملایم هستند؛ به عنوان مثال L’Artisan و Fresh؛ عاشق L’Artisan Mandarine هستم و یکی از ظریف‌ترین عطرهای موجود است. عطر  White که به laundry هم معروف است و متعلق به برند Clean است، رایحه‌ای نسبتا مشک‌مانند دارد و نوع طراحی آن طوری است که رایحه‌ای شبیه به تی‌شرت، چرم و پارچه‌های نخی دارد. این عطر به قدری دست کم گرفته شده که در حال حاضر، کاملا منزوی است. عطر ملایم و میوه ای L’Artisan Mure et Musc نیز دارای رایحه درخشانی از مشک است. هم‌چنین برای سبک عطرهای مرکباتی، می‌توان بهChristian Dior Eau Sauvage، اشاره کرد که یونیسکس و فوق‌العاده دوست‌داشتنی است. لاین زنانه این مجموعه، بیشتر رایحه‌هایی شبیه تونیک دارد تا عطر. Maître Parfumeur et Gantier Bahiana نیز عطری استوایی، با رایحه آناناس و بر پایه چوب است.

گاهی عطرهای بسیار قوی، دوام چندانی ندارند؛ در مقابل، محصولات مراقبتی و بهداشتی بدن که دارای رایحه شکوفه گیلاس هستند ملایم به نظر می‌رسند اما به اندازه Thierry Mugler Angel‘s، دوام دارند. برای آزمودن دوام عطر، آن را یک مرتبه روی بلاتر یا تکه‌ای کاغذ اسپری کنید. پس از گذشت پانزده دقیقه آن را ببویید و قدرت رایحه آن را بسنجید آیا آرام و ملایم، و یا غنی و قوی است؟ چنانچه فردی تمایل به استفاده از عطر در محیط کار دارد عطرهای قوی و غنی، چندان مناسب نیستند.

 

شیوه استفاده

شیوه استفاده از عطر نیزباید مورد توجه قرار گیرد. افرادی را می‌شناسم که عطر را به شدت روی لباس نخی یا پیراهن‌شان اسپری می‌کنند یا افرادی که میزان بسیار کمی از کرم بدن، روی پوست‌شان می‌مالند؛ به استفاده منطقی از عطر یا کرم‌ها، فکر کنید. در صورتی‌که میزان زیادی از آن برای محیط کار استفاده می‌کنید، آن را به اندازه نصف، کاهش دهید. اگر دو مرتبه اسپری می‌کنید، آن را به یک مرتبه کاهش دهید؛ ممکن است یک مرتبه اسپری‌کردن عطر، با لوسیون بدن، ترکیب شود.

از جمله عطرهای مورد علاقه من که بسیار ملایم نیز هستند، تعدادی از عطرهای مردانه برند Hermès، هستند. Eau d’Orange Verte، Eau de Pamplemousse Rose و Eau de Gentiane Blanche. Frédéric Malle Cologne Bigarade نیز عطری سنتی، با نت‌های پرتقال و مرکباتی/ادویه‌ای است. هم‌چنین L’Eau d’Hiver، و Winter Water، عطرهایی درخشنده، شفاف و ارغوانی هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس