اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960230249390011

آنچه باید در رابطه با امنیت یک دفتر مجازی کار بدانید

چرا دفتر مجازی کار امن‌تر است؟

کد: 13960230249390011

https://goo.gl/BEYSrF

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از خطوط مجازی ممکن است این پرسش را ایجاد کند که آیا دفتر مجازی کار امن هم هست؟ آیا امکان کلاه‌برداری با کمک این سرویس وجود ندارد؟در این مقاله توضیح می‌دهیم که دفتر مجازی کار نه تنها امنیت مضاعفی ایجاد می‌کند بلکه امکان هر گونه سوء‌استفاده از این سرویس هم تقریباً صفر است.

دفتر کار مجازی امن‌تر است

خطوط دفتر کار مجازی مطابق مقررات مخابرات ایران به کاربر واگذار می‌شود ولی از امنیت بیشتری هم برخوردار است زیرا یک لایه امنیتی هم روی خطوط ساده قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دفترشما، دفتر مجازی کار یک جایگزین مدرن برای دفتر کار واقعی است و شما را از اجاره دفتر کار بی‌نیاز می‌سازد. سرویس تلفن گویای مجازی جایگزینی مناسب برای دستگاه‌های سانترال فعلی است. با این حال استفاده از خطوط مجازی ممکن است این سوال را ایجاد کند که آیا دفتر کار مجازی امن هم هست؟ آیا امکان کلاه‌برداری با کمک این سرویس وجود ندارد؟ شماره تلفن ثابت، همان‌طور که از نامش پیداست، محدود به مکان است و تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که در مکان مورد نظر حضور داشته باشید. اما دفتر شما تمام زیرساخت‌های کسب و کار شما را فراهم ساخته است تا نیاز به حضور در مکان مشخص نباشد و با این وجود امنیت حداکثری هم برقرار شود. در این مقاله توضیح می‌دهیم که دفتر کار مجازی نه تنها امنیت مضاعفی ایجاد می‌کند بلکه امکان هر گونه سوء استفاده از این سرویس هم تقریباً صفر است.

 

چه کسانی از خدمات دفتر مجازی کار استفاده می‌کنند؟

مشتریان اصلی سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی صاحبان کسب و کارهای خُرد، خانگی و نوپا هستند. کسانی که تا پیش از  این با تلفن همراه خود پاسخ‌گوی مشتریان بودند ولی نیاز به مدیریت تماس‌های کاری خود دارند و از طرفی از پس هزینه بالای اجاره دفتر و استخدام منشی برنمی‌آیند. هر شخص حقیقی، حقوقی می تواند از خدمات دفتر کار مجازی “دفتر شما” استفاده نماید، اما برای استفاده از این خدمات باید، اول مدارک شناسایی مربوط به خود و کسب و کارش را ارائه کند.

 

چه مدارکی از کاربران سرویس‌های دفتر شما گرفته می‌شود؟

هر شخص حقوقی یا حقیقی که بخواهد از سرویس تلفن گویا یا منشی مجازی دفتر شما استفاده کند باید اصل و کپی تمام مدارک لازم را در اختیار دفتر شما قرار دهد تا احتمال کلاه‌برداری به صفر برسد.
هر فرد حقیقی بالاتر از ۱۸سال با بارگذاری مدارک شناسایی و شخص حقوقی با بارگذاری روزنامه‌ رسمی مربوط به شرکت و مدارک شناسایی مدیران و همچنین دارندگان علامت تجاری تنها در صورت بارگذاری گواهی مربوطه از طریق پرتال می‌توانند به دریافت اشتراک اقدام کنند. نبود اطلاعات و مدارک به مسدود کردن بسته توسط دفتر شما منجر می‌شود.

این مدارک برای افراد حقوقی شامل موارد زیر است:

• تاییدیه خط موبایل
• تاییدیه ایمیل
• کپی پشت و رو کارت ملی مدیر عامل شرکت
• کپی صفحه اول شناسنامه مدیر عامل شرکت
• کپی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات
• نامه درخواست با مهرشرکت

 

دفتر کار مجازی بسیار امن‌تر از موبایل است

در مقایسه با موبایل، سرویس‌های دفتر کار مجازی از امنیت بیشتری برخوردار است.
مدتی است طرح ساماندهی سیم کارت‌های تلفن همراه در دستور کار نهادهای نظارتی گرفته است. رئیس پلیس فتا به تازگی از وجود حدود ۱۶۰ میلیون سیم‌کارت فعال در کشور خبر داده که از این میان ۳۰۰ میلیون شماره تشابه اسمی داشته یا مجهول‌الهویه به شمار می‌روند. اما برای گرفتن سرویس‌های دفتر کار مجازی اصل و کپی مدارک و مشخصات متقاضیان گرفته می‎شود.

 

امن‌تر از یک خط معمولی است

خطوط دفتر کار مجازی مطابق مقررات مخابرات ایران به کاربر واگذار می‌شود ولی از امنیت بیشتری هم برخوردار است زیرا یک لایه امنیتی هم روی خطوط ساده قرار می‌دهد. دفتر کار مجازی قابلیت ضبط تمام مکالمات را دارد و گزارش‌گیری از تمامی مکالمات را در اختیارتان قرار می‌دهد که در وقت و هزینه شما برای مراجعه به مخابرات و دریافت پرینت مکالمات صرفه جویی می‌کند.

 

مشکل خط تلفن اجاره‌ای را ندارد

ممکن است یک کسب و کار از تلفن محل کاری که اجاره کرده استفاده کند و پس از اتمام قرارداد و یا ترک محل اجاره امکان دسترسی به آن خط نباشد زیرا مالکیت خطوط در اختیار صاحب ملک است و در صورت سوءاستفاده پی‌گیری آن سخت‎‌تر می‌شود ولی در دفتر کار مجازی با ثبت تمامی مدارک، امکان سوءاستفاده وجود ندارد.

 

پیچیدگی و بوروکراسی تلفن ثابت را برای پی‌گیری ندارد

سیستم تلفن ثابت بر روی خطوط تلفنی مخابرات است. بنابراین برای این که یک شماره تلفن ثابت داشته باشید، باید به مخابرات بروید و درخواست بدهید تا شماره‌ای به شما واگذار شود همین روند هم در صورت بروز شکایت و یا شائبه کلاه‌برداری وجود دارد. اما در سرویس دفتر کار مجازی اگر نیاز به پی‌گیری باشد پیچیدگی‌های اداری حذف می‌شود و پرونده فرد شاکی سریع‌تر به جریان می‌افتد. اطلاعات خریداری کننده سرویس هم حداقل شش ماه پس از اتمام اشتراک، قطع خدمات و یا عدم استفاده از خدمات سایت در سرورهای دفترشما نگهداری خواهند شد.

 

قوانین و مقررات دفتر شما برای امنیت بیشتر

برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، استفاده از خدمات دفتر کار مجازی قوانین و مقرراتی دارد. از جمله این‌که استفاده از خدمات دفتر شما تنها متعلق به کاربری است که سرویس را خریداری کرده است و کاربر نمی‌تواند آن را به صورت جزیی یا کلی و به هر طریقی در اختیار دیگران قرار دهد. در صورت واگذاری خدمات، سریعا و بدون هشدار این سرویس قطع می‌شود. هرگونه فعالیت مشکوک به نقض قانون، می‌تواند به صلاحدید دفترشما موجب قطع ارایه خدمات موردی و یا کلی همراه با فسخ قرارداد شود. به علاوه، دفتر شما مطابق با قوانین، موظف است مراجع قانونی ذیربط را در این باره آگاه سازد. مطابق با قوانین، در صورت پاسخگو نبودن کاربر به شکایات مخاطبینش، دفتر شما موظف است اطلاعات تماس کاربر را جهت پیگیری های قضایی در اختیار مخاطب قرار دهد.

بیشتر بخوانید: متن کامل قوانین و مقررات استفاده از خدمات دفتر مجازی کار شما

 

دفتر شما چه مجوزها و حامیانی دارد؟

مجوزها و حامیان نشان‌دهنده اعتبار یک شرکت است. شرکت عزم داده پردازان با نام تجاری “دفتر شما” یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان ارائه می‌کند، این شرکت به شماره ثبت ۲۲۴۳۹۸ از شورای عالی انفورماتیک مجوز دارد.
برند “دفتر شما” با بیش از پنج سال تجربه در ارائه خدمات دفتر کار مجازی و دریافت مجوزها، تاییدیه‌‌ها و تفاهم‌نامه های مختلف سعی در ارائه بالاترین کیفیت خدمات و ترویج فرهنگ استفاده ابزاری به صورت دورکاری از خدمات دفتری را دارد. برخی از این گواهی‌نامه ها عبارتند از:

• مجوز فعالیت به شماره ۲۱۰۱۱۶۱۲ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
• گواهی‌نامه ثبت علامت «دفتر شما» به شماره ۲۰۷۳۳۰ توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
• حمایت و پشتیبانی از فعالیت «دفتر شما» به شماره ۹۴۸۰۸/۲ توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
• سند تفاهم نامه همکاری به شماره ۱۹۵۰۰۷/۱۸۰ توسط پارک علم و فناوری
• مجوز فعالیت فروشگاه های الکترونیکی به نام اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]