اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960231249465632

ثانیه‌ها و دقیقه‌ها، نکوداشت زندگی

کد: 13960231249465632

https://goo.gl/uOtZJj

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی عطرهای (مین نیویورک MIN NEW YORK)

ثانیه ها و دقیقه ها، نکوداشت زندگی

MiN، مخفف واژه minutes و چکیده باورها و اعتقاداتی است که این خانه همواره در ساخت آثار خود، لحاظ می‌کند: جهان به تولید کالاهای بیشتر نیاز ندارد بلکه نیازمند تولیدات بهتر است.

یه گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط‌عمومی لوکس بایر MIN New York فروشگاهی برای ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس و گران قیمت و عرضه عطرهایی هنری و کم‌یاب است که با محیطی لوکس، مجلل و آرامش‌بخش در سال 1999 توسط Chad Murawczyk و با ایده‌ها و طرح‌های متعدد به منظور ارائه محصولاتی در عالی‌ترین سطح کیفی، راه‌اندازی شد.

شروع فعالیت‌های چاد در این فروشگاه با ارائه محصولات پوست و مو که توسط برندهای معتبر عرضه می شدند، رقم خورد. موفقیت چاد در عرصه محصولات زیبایی و توجه به کیفیت و نیز تلاش برای ارائه تعریفی جدید از یک فروشگاه لوکس و گزیده‌کار، چاد را به سوی جهان شگفت‌انگیز روایح و آشنایی با عطرهای هنری سوق داد. دل‌بستگی چاد به روایح که از خاطرات کودکی و عطرهایی همچون «گرلن شالیمار» سرچشمه می‌گیرد موجب شد تا پس از موفقیت در سال‌های نخست به مرور و با وسواسی ویژه به سوی عرضه عطرهای نیش و هنری در فروشگاه خود حرکت کند. چاد در این زمینه با همکاری Mindy Yang با خانه‌های مطرح و معتبری که تلفیقی از هنر و تجمل را در عطرسازی به کار گرفته‌اندبه همکاری پرداخت و آثار آن‌ها را در فروشگاه موفق و متفاوت خود در دسترس مخاطبان و دوست‌داران جهان روایح قرار داد.

بیش از یک دهه فعالیت موفق و کسب تجاربی ارزشمند در ارتباط با سلیقه و نگرش مخاطبان و مشتریان و نیز تقویت ایده‌ها و طرح‌های ویژه خود، چارلز و میندی در سال 2012 به راه‌اندازی یک لاین عطرسازی ویژه تصمیم گرفتند؛ خانه عطرسازی گزیده‌کاری که هم‌چون فروشگاه «مین نیویورک» به ارائه آثاری فاخر، لوکس و هنری بپردازد و نظرات شخصی و خاطرات این زوج را در قالب روایحی عمیق و پیچیده با مخاطبان و دوست‌داران آثار هنری به اشتراک بگذارند. به همین منظور، چاد و میندی، تحقیق و جست‌وجو برای آشنایی بیشتر با جزییات و ظرایف عطرسازی و کشف مواد کم‌یاب و گران‌بها را آغاز کردند و در کنار آن، ایده‌ها و طرح‌های خود را با تعدادی از هنرمندان خوش‌نام جهان عطر در میان گذاشتند. سر انجام تمام تلاش‌ها، ایده‌برداری‌ و فضاسازی‌های این زوج خلاق، شکل‌گیری مجموعه‌ای نفیس، متشکل از 11 عطر شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد است که روایح آن‌ها از ترکیب موادی کم‌یاب و عصاره‌هایی گران‌قیمت ساخته شده و در بطری‌ها و بسته‌بندی‌های ساده اما شکیل و چشم‌نواز به تعداد محدود در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان به عطرهای هنری قرار گرفته است.

11 عطری که پس از ماه‌ها تلاش و کار گروهی در قالب مجموعه‌ای با عنوان Scent Stories Vol. 1 در سال 2014 معرفی شدند افتتاحیه باشکوه و جالب خانه عطرسازی MiN New York بودند که با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان و کارشناسان مواجه شدند. مجموعه Scent Stories Vol. 1 شامل عطرهایی است که در نکوداشت زندگی، کیفیت، اصالت و سادگی و در همکاری با عطرسازان به نام گِرَس ساخته شده است و در معرفی آثار این مجموعه، چاد و میندی، از ایده‌ها و داستان‌های پشت هر عطر سخنی نگفته‌اند تا مخاطبان داستان‌ها و احساسات خود را در این روایح، جست‌وجو کنند.

Dune Road، عطری از گیاهان، نمکا و نوت‌های دریایی است که بر بستری سبز و تازه با پایه‌ای از مشک و وتیور ادغام شده‌اند. رایحه‌ای خیال‌انگیز، تاریک و وهم‌آلود از همراهی صمغ‌ها و بخور با تنباکو که در فضایی غبارآلود و دودی تنیده شده‌اند Moon Dust را به عطری فراموش‌نشدنی بدل کرده است. Old School Bench، عطری از آمیزش وجوه چوبی-گیاهی و غنی سدر، پچولی و وتیور با بستری از رام و وانیل است که در فضایی از خاطرات دور و مشترک انسان‌ها جریان یافته است. Dahab عطری ستودنی از وجوه دوی و چوبی عود است که بر بستری شگفت‌انگیز از آمیزش زعفران و نوت‌های دریایی جریان یافته است و در پایه‌ای دودی، خاکی و خاکسترگرفته از نوت‌های چوبی، بخور و ادویه‌ها فرو می‌نشیند. عطر مسحورکننده‌ای که از سواحل دوردست خیال در همراهی نوت‌های آبی و آکورد نارگیل با شکوفه‌های پرتقال به جریان افتاده است و در پایه‌ای از وانیل و وتیور به کمال می‌رسد؛ از Long Board رایحه‌ای چالش‌برانگیز و متفاوت ساخته است. در عطر Magic Circus، همراهی آکوردهایی نظیر کارامل و بادام زمینی با پایه‌ای موهوم از پچولی و نوت‌های چوبی، پرداختی متفاوت و وسوسه‌گر به روایح خوراکی را رقم زده است. Barrel، عطری فاخر از آکورد چرمی لوکس و باشکوهی است که از همراهی نوت‌های صمغی و چوب‌ها بر وجوه دودی و تاریک آن تأکید شده است و در لایه‌هایی نرم و اغواگر از رام، مریم و نوت‌های میوه‌ای، رایحه افسون‌گر خود را کامل می‌کند. Momento ادای دِینی فاخر و غنی با امضای آثار خانه به آثار گل بو-آلدهایدی کلاسیک است که از ترکیب دسته گلی از میخک، رز، یاس و اسطوخودوس با بستری درخشان و آلدهایدی که در لایه‌هایی صمغی، مرکباتی و چوبی تنیده‌شده، ساخته شده است. سبزی تاریک، تلخ و متراکم حاصل از آمیزش کاج با وتیور و رزین‌ها که بر پایه‌های خشک و اسرارآمیز از خزه و عنبر استوار است، Onsen را در جمع عطرهای قابل‌توجه و ستودنی این خانواده قرار می‌دهد. Shaman، تقابلی شگفت‌انگیز از لطافت سبز و درخشان برگ‌ها و گل‌برگ‌های بنفشه با تاریکی عمیق و پیچیده صمغ‌ها، پچولی و نوت‌های چوبی را به نمایش می‌گذارد و در نهایت، نمایشی شاداب، تازه و لطیف از وجوه سبز و گیاهی وتیور که بر بستری میوه‌ای و گل بو و در پایه‌ای تمیز و تازه از مشک به اجرا در آمده است در The Botanist، داستان‌های معطر و به‌یادماندنی چاد و میندی را در فصل نخست از آثار مین نیویورک به پایان می‌برد.

پس از ورودی قدرت‌مند و باشکوه به جهان عطرسازی، چاد و میندی، بلافاصله کار روی دومین مجموعه از آثار خود را آغاز کردند و در سال 2015، دومین مجموعه از آثار خود را با ارائه پنج عطر در قالب مجموعه‌ای با نام Scent Stories Vol. 2 ارائه کردند. فضای تاریک، مرموز و چالش‌برانگیز صمغی-دودی Forever Nowکه از همراهی لادن، کندر و بخور شکل گرفته و در لایه هایی از سدر و چرم، برجسته شده است؛ آمیزش آکورد چرم با قلبی گل بو و آلدهایدی که با آکورد آلو بر لطافت اغواگر آن تأکید شده است در Coda نغمه اغواگر و مسحورکننده Ad Lumen که از قلبی از یاس و رز برخاسته و بر صفحه‌ای درخشان و لطیف از مشک و ترنج نقش می‌بندد، جادویی از غنای وسوسه‌گر و لذیذ وانیل که در لایه‌هایی از کاشمران، پچولی و مشک تنیده شده و بر بستری نرم و گل بو از ایلنگ و بنفشه جاری شده است در Plush و عطری سبز و درخشان از آکوردهایی نظیر برگ‌های گوجه‌فرنگی که با تازگی و طراوت ریحان و ترنج همراه شده است و در قلبی گل بو و میوه‌ای می‌آمیزد در Chef's Table، پنج اثر ویژه‌ای هستند که از همکاری این زوج هنرمند با گروهی از عطرسازان برجسته در دومین فصل از عطرهای مین نیویورک به یادگار مانده‌اند.

مسیری که توسط طراحان و بنیان‌گذاران مین نیویورک از آغاز تا امروز طی شده است مسیری پر از چالش، پیچیده و دشوار است که عبور از آن جز با تکیه بر خلاقیت، آفرینش و ایمان به باورها و اهداف، ممکن نیست. مین نیویورک، خانه عطرسازی ویژه و مفهوم‌گرایی است که به دنبال اعتلا و پرورش تفکرات و نگرش مخاطبان به هنر و کیفیت و در نهایت، القای آرامش و سادگی به زندگی و تک تک دقایق آن است. ثانیه‌ها و دقایقی که به هم می‌پیوندند تا ارزش‌مندترین دارایی هر انسان را رقم زند و نکوداشت و ارج نهادن به گنجینه بی‌همتای عمر، جز در سایه آرامش، زیبایی، هنر و انسانیت، میّسر نخواهد بود و از همین رو، مین نیویورک، همواره به دنبال ارائه آثار بویایی فاخر و ارزش‌مندی است که در عالی‌ترین سطوح کیفی، لحظاتی باشکوه و بزرگ را برای مخاطبان خود رقم بزنند. MiN، مخفف واژه minutes و چکیده باورها و اعتقاداتی است که این خانه همواره در ساخت آثار خود، لحاظ می‌کند: «جهان به تولید کالاهای بیشتر نیاز ندارد؛ بلکه نیازمند تولیدات بهتر است. تولید آثار باکیفیت، سطح زندگی ما را ارتقا خواهد بخشید».

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس