اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960306250030092

مسابقه بین زولبیا، بامیه یا آب‌جوش؟ در ماه رمضان کدام محبو‌ب‌تر است؟

کد: 13960306250030092

https://goo.gl/iwc4zT

، تهران , (اخبار رسمی): سایت سفارش آنلاین غذای ریحون، با برگزاری کمپینی به مناسبت ماه مبارک رمضان، بین سه برند برتر خوراکی این ماه یعنی زولبیا، بامیه و آب‌جوش مسابقه‌ای برگزار کرده است تا میزان محبوبیت این سه در بین روزه‌داران مشخص شود.

مسابقه بین زولبیا، بامیه یا آب‌جوش؟ در ماه رمضان کدام محبو‌ب‌تر است؟

به گزارش روابط عمومی ریحون، شرکت کنندگان در این نظرسنجی، علاوه بر انتخاب یکی از سه گزینه محبوب خود، می‌توانند از تخفیف 20درصدی خرید غذا از رستوران‌های برگزیده تهران استفاده کنند.
هریک از سه گزینه مطرح شده دارای کد تخفیف مخصوص خود است که با وارد کردن آن در مرحله خرید غذا، رای کاربر ثبت می‌شود. نتایج این نظرسنجی نیز به صورت در لحظه در صفحه این کمپین به آدرس https://www.reyhoon.com/campaign/ramadhan96 قابل مشاهده است.

شرکت در این مسابقه و استفاده از کد تخفیف خرید آن در طول ماه مبارک رمضان نامحدود است و بنابراین مسافرین و معذورین شرعی در کل این ماه و قبل و یا بعد از افطار می‌توانند در خرید غذای خود از رستوران‌های برتر تهران، از 20 درصد تخفیف استفاده کنند.

گفتنی است ریحون، از پیشروترین سرویس‌های ارائه دهنده سرویس سفارش آنلاین غذا در تهران (در حال حاضر) است که کاربران می‌توانند به سادگی و سرعت از طریق سایت ریحون و یا اپلیکیشن موبایل آن، غذای محبوب خود را از هر یک از رستوران‌های مطرح تهران انتخاب و  خریداری کنند. ریحون همچنین برنده بهترین اپلیکیشن سفارش غذا از جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۵ شده است.

 

سفارش آنلاین غدا بعد از ۱۲ شب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریحون

ریحون هوشمندانه ترین راه سفارش اینترنتی غذا از رستوران های خوب شهر هست که به رستوران ها امکان ارائه سرویس آنلاین داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]