اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282060092

زمستان خوشمزه! تا ۳۵٪ تخفیف سفارش آنلاین غذا

با کمپین زمستان خوشمزه ریحون، تا ۳۵ درصد تخفیف از صدها رستوران دریافت کنید

کد: 13961124282060092

https://goo.gl/XHbrDB

، تهران , (اخبار رسمی): می‌تونید تا 35 درصد تخفیف از 100‌ها رستوران دریافت کنید. از 21‌-ام این تخفیف‌های جذاب هر روز ادامه دارند؛ پس فرصت را از دست ندهید و تا این جشنواره جذاب تمام نشده است، روزانه کلی سفارش غذا ثبت کنید و کلی تخفیف ویژه از رستوران‌های ریحون دریافت کنید.

با کمپین زمستون خوشمزه ریحون، تا ۳۵ درصد تخفیف از ۱۰۰ها رستوران دریافت کنین
با کمپین زمستان خوشمزه ریحون، تا ۳۵ درصد تخفیف از صدها رستوران دریافت کنید

برای استفاده از این تخفیف ویژه زمستانی، نیازی به وارد کردن کد تخفیف نیست؛ فقط کافی است موقع سفارش، رستوران‌های تخفیف‌دار را فیلتر کنید

زمستان همیشه حال‌و‌هوای خاص خودش را دارد. با سرد شدن هوا و بارش برف و باران، خوردن غذاهای داغ و خوشمزه بیشتر می‌چسبد. ما همیشه غذای خود را یا در خانه درست می‌کنیم یا در رستوران می‌خوریم یا اینکه از رستوران‌های اطراف خود غذا سفارش می‌دهیم و غذای خود را  در محل دلخواه تحویل می‌گیریم. یکی از بهترین راه‌های تهیه غذا، سفارش آنلاین است که در کنار راحت‌تر کردن کار ما، سرعت زندگی ما را نیز بیشتر می‌کند.

ریحون؛ سامانه سفارش آنلاین غذا با بیش از 2500 رستوران در شهرهای بزرگ کشور است که منوی عکس‌دار این رستوران‌ها را  در یک‌قاب در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌مناسبت نزدیک شدن به روزهای آخر زمستان و از سوی دیگر رسیدن سال نو، ریحون و رستوران‌های آن یک برنامه‌ی ویژه برای کاربرانش دارد؛ شما از 21‎-ام بهمن ماه با سفارش آنلاین غذا از ریحون، می‌توانید تا 35 درصد تخفیف از 100‌ها رستوران دریافت کنید.

برای استفاده از این تخفیف ویژه زمستانی، نیازی به وارد کردن کد تخفیف نیست؛ فقط کافی است موقع سفارش، رستوران‌های تخفیف‌دار را فیلتر کنید و از میان کلی رستوران و فست‌فود خوب شهرهای بزرگ ایران، غذای خوشمزه‌ی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریحون

ریحون هوشمندانه ترین راه سفارش اینترنتی غذا از رستوران های خوب شهر هست که به رستوران ها امکان ارائه سرویس آنلاین داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]