اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970108289390092

جوایز قرعه کشی ریحون برای پیش‌بینی درست شما

مسابقه پیش بینی جام جهانی 2018 با ریحون

کد: 13970108289390092

https://goo.gl/F1Z286

، تهران , (اخبار رسمی): در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی همچون اعتبارهای 120 هزار تومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهید داشت.

test
مسابقه پیش بینی جام جهانی 2018 با ریحون

نتایج بازی‌های جام جهانی را پیش‌بینی کنید؛ برنده شوید؛ با کلی غذاهای خوشمزه، این یک بازی برد برد است!

مثل بسیاری از خدمات آنلاین، سفارش آنلاین غذا یکی از قابلیت‌های خوبی است که فناوری در سال‌های اخیر فراهم کرده است؛ درخواست غذا بدون دردسر و بدون نیاز به گشتن دنبال منوی رستوران‌ها و نگه‌داشتن انواع منوهای کاغذی که به‌مرور زمان فرسوده می‌شوند. چه چیزی بهتر از منوهای آنلاینی که همیشه به‌روز می‌شوند و علاوه بر نمایش فهرست غذاهای هر رستوران، منوی رستوران‌هایی را که از وجودشان خبر ندارید را هم برای شما نمایش می‌دهند؟ با ریحون بدون اینکه از وجود رستوران‌های محدوده‌ خبر داشته باشید، برای سفارش غذا به آن‌ها دسترسی دارید.

پش بینی کنید؛ برنده شوید؛ با کلی غذاهای خوشمزه، این یک بازی برد برد است!

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، می‌توانند به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنند و نتیجه هر بازی را پیش بینی کنند؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای 120هزارتومانی ریحون و پلی‌استیشن 4 را خواهند داشت. همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، 1 امتیاز گرفته و شانس برنده شدن پلی‌استیشن 4 به همراه بازی FIFA و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را  خواهند داشت.

گفتنی است که در حال حاضر خدمات ریحون با بیش از 3500 رستوران در کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریحون

ریحون هوشمندانه ترین راه سفارش اینترنتی غذا از رستوران های خوب شهر هست که به رستوران ها امکان ارائه سرویس آنلاین داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]