اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960307250177141

همکاری شرکت اتومبیل‌سازی مک لارن و گروه لاجیتک برای مسابقه سریع‌ترین بازیکن جهان

استخدام در مک‌لارن با برنده شدن در مسابقه بازی‌های رایانه

کد: 13960307250177141

https://goo.gl/guWQ0g

، تهران , (اخبار رسمی): سریع‌ترین بازیکن جهان می‌خواهد فرآیند یافتن بهترین راننده مجازی را تسهیل نماید. این رقابت محدود به یک پلتفرم بازی یا یک بازی نیست. ما برای پذیرش تمام افراد جامعه بازی مشتاق هستیم، چه این افراد در حال بازی بر بستر موبایل باشند و چه از بهترین پلتفرم‌های شبیه‎‌ساز بازی بهره ببرند

برترین گیمر در استخدام مک لارن

این مسابقه فرصتی است تا شغلی عالی در مسابقات ورزشی الکترونیک پیدا کنید.

به گزارش اسپیرو، مک لارن mclaren با انتشار خبر مسابقه سریع‌ترین بازیکن جهان، اولین تیم فرمول یک است که به حوزه مسابقات ورزشی الکترونیکی وارد شده است. این رقابت جالب‌ترین و سخت‌ترین مسابقه جهانی برای اتومبیلرانان مجازی (گیمرهای بازی رایانه‌ایی) محسوب می‌شود. در پایان این رقابت به برنده این بازی‌ها فرصت شغلی در مسابقات ورزشی الکترونیک پیشنهاد می‌شود. این فرصت شغلی به فرد امکان فعالیت در کنار تیم فرمول 1 به عنوان یکی از رانندگان شبیه‌ساز رسمی این تیم را می‌دهد.

سریع‌ترین بازیکن جهان با همکاری برند فناوری و مسابقات جهانی مک لارن و شراکت گروه لاجیتک Logitech، به عنوان یکی از رهبران جهانی در لوازم بازی و بنیان‌گذار رقابت‌های اتومبیلرانی مجازی آکادمی گرن توریسمو، دارن کاکس انجام می‌گیرد. مک لارن از دو همکار دیگر برای راه‌اندازی بهره می‌برد و در این راه پلتفرم رسانه‌ای بازی GIVEMESPORT و شرکت نوآور در مسابقات اتومبیل­رانی الکترونیک، Sparco، به این برنامه کمک می‌کنند.

این مسابقه بهترین بازیکنان جهان را در پلتفرم‌های بازی مختلف به چالش می‌کشد و در نهایت با برگزاری رقابتی جذاب میان این افراد قهرمانِ قهرمانان را مشخص می‌کند.

به برنده این رقابت‌ها قراردادی یک ساله با مک لارن برای کار در سِمَتِ رسمی راننده شبیه‌ساز مسابقات ارائه می‌شود. این افراد با مهندسان مرکز فناوری مک لارن بر روی مسیرهای grand prix (مسیرهای مسابقات فرمول یک) در سراسر جهان فعالیت می‌کنند تا بدین وسیله به توسعه و بهبود ماشین‌آلاتی که در پیست‌های رانندگی توسط رانندگانی مانند فرناندو آلونسو و استافل وندورن هدایت می‌شوند، کمک کنند.

با عنوان "بهترین شغل در مسابقات الکترونیکی"، رقابت برای یافتن جدیدترین نیروی مک لارن از طریق کانال اختصاصی یوتیوب و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مک لارن قابل تماشا خواهد بود. 6 نفر از فینالیست‌های جهانی توسط متخصصان در زمینه‌های بازی و فرمول 1 برای پیوستن به رقابت این سال برگزیده خواهند شد. چهار فینالیست دیگر از طریق رقابت‌های آنلاین در تابستان 2017 برگزیده خواهند شد.

مسابقه نهایی، در مرکز فناوری مک لارن در پاییز برگزار خواهد شد و از میان این 10 نفر و به وسیله یکی از سخت‌ترین مصاحبه‌های شغلی در جهان، یک نفر برگزیده خواهد شد. در این میان تنها مسابقه با یکدیگر برای تعیین پیروز نهایی کفایت نمی‌کند، بلکه مجموعه‌ای از نمایش دانش مهندسی، قابلیت کار تیمی و نمایش قدرت‌های روحی و جسمی برای چنین موقعیت شغلی جالبی نیاز خواهد بود.

 

در این رابطه، مدیر اجرایی گروه فناوری مک لارن، زک بروان می‌گوید:

" این مسابقه فرصت هیجان‌انگیزی برای تمام فعالان صنعت بازی، افراد حاضر در مک لارن و مسابقات اتومبیلرانی محسوب می‌شود. مدت زیادی است که بازی‌های ورزشی آنلاین در حال رشد و گسترش هستند و پیش از این هیچ‌گاه مرزهای مسابقات مجازی و واقعی تا این حد باریک نبوده است".

"قطعا اکنون زمان مناسبی برای ایجاد چنین پیشنهاد جذاب و منحصربه‌فردی است؛ پیشنهادی که جهان مسابقات اتومبیلرانی را به دنیای بازی به صورتی که تا پیش از این متداول نبوده است، مربوط می‌سازد".

"من بسیار مفتخرم که مک لارن در کنار شرکای خود Logitech، Sparco و GIVEMESPORT به عنوان بهترین فعالان جهان ورزش و فناوری، قدمی به جلو برای ماجراجویی در دنیای متفاوت و روبه‌رشد مسابقات الکترونیک برداشته‌اند".

" سریع‌ترین بازیکن جهان می‌خواهد فرآیند یافتن بهترین راننده مجازی را تسهیل نماید. این رقابت محدود به یک پلتفرم بازی یا یک بازی نیست. ما برای پذیرش تمام افراد جامعه بازی مشتاق هستیم، چه این افراد در حال بازی بر بستر موبایل باشند و چه از بهترین پلتفرم‌های شبیه‎‌ساز بازی بهره ببرند".

"برنده نهایی نیز به یک عضو واقعی خانواده مک لارن تبدیل می‌شود. این فرصتی واقعی است: ما کاملا نیازمند پشتیبانی اضافی در دو پلتفرم شبیه‌ساز خود هستیم، بنابراین فرآیند رقابت و انتخاب، فرآیندی سخت، بی‌رحمانه و دیدنی خواهد بود".

یوجش دسائی، جانشین مدیرعامل و مدیر عمومی گروه لاجیتک درباره این مسابقات نظرات خود را بدین شکل اعلام کرده است:

" گروه لاجیتک از ابتدا در فعالیت مسابقات الکترونیکی شرکت داشته است و ما خوشحالیم که اکنون می‌توانیم در همکاری با مک لارن، جریان بزرگ بعدی در مسابقات الکترونیک را هدایت کنیم. پیوستن به مک لارن به عنوان یک از بنیان‌گذاران مسابقه سریع‌ترین بازیکن جهان، به ما کمک می‌کند تا از تخصص یکدیگر در پلتفرم مجازی استفاده کنیم".

" فرمان مسابقات اتومبیلرانی (Driving Force racing wheels) گروه لاجیتک برای عملکرد بسیار بالا طراحی شده است، و ما مفتخریم که این ابزار را در اختیار این رخ‌داد هیجان‌انگیز بگذاریم".

" لاجیتک محصولاتی را طراحی می‌کند که در زندگی روزمره افراد نقش دارند و آنها را از طریق تجربه دیجیتال به هم مرتبط می‌سازد. نزدیک به 35 سال پیش، لاجیتک ایجاد ارتباط میان مردم از طریق رایانه و محصولات دیگر خود، آغاز نمود و اکنون این شرکت و برندهای آن محصولاتی را طراحی می‌کنند که به مرتبط ساختن مردم با یکدیگر از طریق موسیقی، بازی، ویدئو و پردازش رایانه‌ای می‌پردازند. برندهای لاجیتک عبارتند از، جی برد (Jaybird)، لاجیتک جی (Logitech G) و آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) ".

این شرکت در سال 1981 تاسیس گردیده است و دفتر مرکزی آن در لوزان سوئیس قرار دارد. گروه بین‌المللی لاجیتک یک شرکت سهامی عام در کشور سوئیس محسوب می‌شود که در فهرست مبادلات SIX سوئیس (با نام تجاری LOGN) و بازار جهانی Nasdaq (با نام تجاری LOGI) مبادله می‌شود.

" گروه لاجیتک و مک لارن علاقه مشترکی به سرعت، فناوری جدید و ایجاد هیجان در میلیون‌ها علاقه‌مند دارند. ما بی‌صبرانه منتظر اتفاقات آینده هستیم".

دارن کاکس، مدیر ارشد ایده‌ها و خودروهای ماوریک (Maverick)، اضافه می‌کند:

" بازی‌ها و مسابقات الکترونیک با نرخ شکفت‌انگیزی در حال گسترش هستند. صنعت فوتبال این موضوع را متوجه شده است و این موجب گسترش فعالیت‌های این صنعت در زمینه جابجایی مرزهای واقعیت و فضای مجازی شده است. اکنون مسابقه سریع‌ترین بازیکن جهان، تمرکز خود را بر حوزه ورزش‌های موتوری قرار داده است تا بدین وسیله با تعداد زیادی از افراد مشتاق و بازیکنان حرفه‌ای ارتباط برقرار کند و آنها را با فعالیت‌های واقعی جهان اتومبیلرانی مرتبط سازد."

" در مک لارن و گروه لاجیتک، ما شرکایی فوق‌العاده برای راه‌اندازی این پروژه در اختیار داریم: تمرکز مستمر این دو شرکت بر نوآوری فنی و توانمندی‌های این دو در فضای اطلاع‌رسانی دیجیتال ورزش‌های موتوری از مزیت‌های اصلی آنها محسوب می‌شود. همکاری با برند فناوری و ورزش‌های بین المللی مک لارن، که به تولید خودروهای فرمول 1 و خودروهای شهری مشهور است و اکنون از این تجارب برای بهبود زندگی از طریق بازوی فناوری خود بهره می‌برد به ما این امکان را می‌دهد تا بازیکنانی از تمام حوزه‌های اتومبیلرانی و با پلتفرم‌های گوناگون را در این مسابقه شرکت دهیم".

" در ماه‌ها و سال‌های آتی، ورزش‌های موتوری در مسابقات الکترونیکی سرمایه‌گذاری زیادی خواهند نمود و مسابقه سریع‌ترین بازیکن جهان یکی از جنبش‌های پیشرو در این زمینه خواهد بود".

جایی که دنیای واقعی با دنیای مجازی روبرو خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرو

شرکت اسپیرو ؛ نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش لاجیتک Logitech، یو ای UE و بیاند Beyond در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]