اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960605259247141

با تمرکز بر ایجاد خطوط جدید تولید اسپیکر بلوتوث، ویدئو کنفرانس و دسته‌بازی

چگونه لاجیتک به صدر شرکت‌های سودآور بازگشت؟

کد: 13960605259247141

https://goo.gl/rKdtUY

، تهران , (اخبار رسمی): در ژانویه 2013 با انتصاب آقای برکن دارل (Bracken Darrell) به عنوان مدیر عامل لاجتیک، افق‌های روشنی پیش روی این برند جهانی مقیم در سیلیکون ولی آمریکا باز شد. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به روند صعودی این شرکت پس از این انتصاب به سمت تبدیل به یکی از سودآورترین شرکت‌های حوزه آی‌تی در جهان.

تمرکز بر ایجاد خطوط جدید تولید اسپیکر بلوتوث، ویدئو کنفرانس و دسته‌بازی
لاجیتک سود آور از سال 2013 تاکنون

در ژانویه 2013 با انتصاب آقای برکن دارل (Bracken Darrell) به عنوان مدیر عامل لاجتیک، افق‌های روشنی پیش روی این برند جهانی مقیم در سیلیکون ولی امریکا باز شد.

به گزارش شرکت اسپیرو، مسلما در دوران کامپیوترهای رومیزی استفاده یکی از محصولات کیبورد، موس، وب کم، اسپیکر و سایر لوازم جانبی لاجیتک (Logitech) را تجربه کرده‌اید. لاجیتک تنها تا سال 2008 یک میلیارد ماوس عرضه کرده بود.
ولی با تغییر رویکرد بازار از کامپیوتر رومیزی به لپ تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند حضور این برند کمرنگ‌تر شد. تا جایی که این شرکت سویئسی در سال 2011 با کاهش 2 درصدی سود مواجه شد و علیرغم همکاری‌هایی در زمینه‌های مختلف با گوگل، اپل و ایجاد آزمایشگاهی با هدف محصولات کنترلی و تصویری موفقیت چشم گیری بدست نیاورد.
اما در ژانویه 2013 با انتصاب آقای برکن دارل (Bracken Darrell) به عنوان مدیر عامل لاجتیک، افق‌های روشنی پیش روی این برند جهانی مقیم در سیلیکون ولی امریکا باز شد. Logitech اقدام به تمرکز بر ایجاد خطوط جدید تولید نظیر اسپیکر بلوتوث، ویدئو کنفرانس و دسته بازی، برای جبران کاهش تقاضای ماوس و کیبورد در بازار کرد.
همچنین لاجیتک با سرمایه‌گذاری‌های گسترده برروی کسب و کارهای جوان و کوچک از قبیل شرکت نرم افزاری Prezi ، محصولات و تجهیزات بازی  Saitek و Astro، تجهیزات جانبی تبلت‌ها، اسپیکر بلوتوث حرفه‌ای آلتیمیت ایرز UE و ایرفون‌های ورزشی Jaybird و تمرکز بر روی محصولات حرفه‌ایی ویدئو کنفرانس و دوربین‌های مداربسته جایگاه جدیدی در بازار تکنولوژی حال حاضر جهان برای خود ایجاد کرد. 
از طرفی تغییر عملکرد محصولات گذشته به سمت محصولات مرتبط به تکنولوژی روز و تجهیزات خانه هوشمند توانست لاجیتک را از یک شرکت رو به افول به یکی از شرکت‌های پرقدرت در این حوزه بدل کند تا جایی که سهام این شرکت در طول چهار سال گذشته سالانه نزدیک به 100درصد رشد داشته و تبدیل به یکی از سودآورترین شرکت‌های حوزه آی‌تی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرو

شرکت اسپیرو ؛ نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش لاجیتک Logitech، یو ای UE و بیاند Beyond در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]