اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960307250180011

۸ روش امتحان شده برای افزایش بازدید اینستاگرام

کد: 13960307250180011

https://goo.gl/42dNLm

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام با این امکان که کاربران می‌توانند با استفاده از تصاویر داستان خود را روایت کنند، رؤیای هر متخصص روابط عمومی است. روزانه بیش از ۷۰ میلیون عکس جدید در اینستاگرام بارگذاری می شود. با این اوصاف چه کار باید بکنید که عکستان به چشم بیاید؟

۸ روش امتحان شده برای افزایش بازدید اینستاگرام

تفاوت بین عکس پیش پا افتاده و عکس خلاقانه این است که مخاطبتان در برخورد با یکی بدون هیچ توقفی از روی آن عبور می‌کند و در برخورد با دیگری روی آن مکث می‌‌کند و درگیرش می‌شود.

به گزارش دفترشما، اینستاگرام در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا بطور مطلق فیلتر نیست، بنابراین در بین شبکه‌های اجتماعی بهترین انتخاب برای تبلیغات است. اینستاگرام با این امکان که کاربران می‌توانند با استفاده از تصاویر داستان خود را روایت کنند، رؤیای هر متخصص روابط عمومی است. روزانه بیش از ۷۰ میلیون عکس جدید در اینستاگرام بارگذاری می شود. با این اوصاف چه کار باید بکنید که عکستان به چشم بیاید؟ برای این که فید اینستاگرامتان به موفقیتی بصری تبدیل شود، باید نگاهتان به عکاسی همچون نگاه یک خبرنگار برند (brand journalism) باشد. این تکنیک‌ها را امتحان کنید:

  داستانی را روایت کنید


روایت داستان مهم‌ترین ویژگی که هر عکس اینستاگرام است. درست مانند یک خبرنگار برند، باید کمتر فکرتان را مشغول عکاسی و بیشتر درگیر روایت بصری یک داستان کنید. تصویر نمادینی که می‌تواند داستانتان را روایت کند شناسایی کنید و شکار آن تصویر را هدف خود قرار دهید.

یک فهرست عکاسی تهیه کنید


با عکس اینستاگرام همچون هر محتوای دیگری برخورد کنید. یک فهرست پیش‌تولید عکاسی تهیه کنید و در آن مشخص کنید که تصویر مدنظر را چگونه و کجا قرار است بگیرید. از لوازمی که ممکن است در قاب عکس به آن‌ها نیاز داشته باشید نیز غافل نشوید. عکاسان حرفه‌ای پیش از عکسبرداری همین کار را می‌کنند تا مطمئن شوند نتیجه کار همان عکسی شود که می‌خواهند.

مقاله «چگونه یک خبرنگار برند باشیم» را دانلود کنید تا فوت و فن‌های تبدیل شدن به یک خبرنگار برند موفق را بیاموزید و به نمایندگی از برندتان محتوای خبری تولید کنید.

بیشتر بخوانید: آیا یک کسب و کار کوچک هم نیاز به برندسازی دارد

آن قدر بگردید تا بهترین لوکیشن را پیدا کنید


گوشی‌های هوشمند از دوربین‌های خوبی برخوردارند، اما لنزهایشان تنوع ندارد. برای همین است که عکاسی از آن سر اتاق نتیجه‌اش عکسی تاریک می‌شود. به وسوسه زوم کردن با انگشتتان هم توجهی نکنید، چون رزولوشن عکس پایین می‌آید. در عوض، بگردید و بهترین لوکیشن برای عکاسی را پیدا کنید، که معمولاً به صحنه‌ای که می‌خواهید از آن عکاسی کنید نزدیک‌تر است. وقتی لوکیشن مناسب را پیدا کردید، اکنون زاویه‌های مختلف را امتحان کنید تا تأثیرگذارترین تصویر را بیابید.

قابل پیش‌بینی نباشید


تفاوت بین عکس پیش پا افتاده و عکس خلاقانه این است که مخاطبتان در برخورد با یکی بدون هیچ توقفی از روی آن عبور می‌کند و در برخورد با دیگری روی آن مکث می‌‌کند و درگیرش می‌شود. زاویه‌های جالب یا کلوزآپ‌های شدید را تجربه کنید تا عکستان بیشتر به چشم بیاید. در ضمن می‌توانید یک عکس معمولی را با استفاده از فیلترهای گوناگون یا دیگر ابزارهای ویرایش پیش از پست آن بر روی اینستاگرام جذاب‌تر کنید.

دست از عکاسی نکشید


حتی اگر فکر می‌کنید عکس ایدآل خود را شکار کرده‌اید، انداختن چند عکس دیگر هیچ ضرری ندارد. در عوض، ویرایش عکس و این که متوجه شوید هیچ یک از عکس‌ها آن عکسی نیست که می‌خواستید بی‌اندازه ناامیدکننده است. پاک کردن عکس‌های اضافی به مراتب ساده‌تر از بازگشتن به لوکیشن برای انداختن چند عکس بیشتر است.
این توصیه‌ها را امتحان کنید تا فید اینستاگرامتان را از سطح معمولی به چشمگیر ارتقا دهید و شاهد افزایش فالور های اینستاگرامتان باشید.

 بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام: این سکه دو رو دارد!

هشتگ مرتبط اضافه کنید

برای اضافه کردن هشتگ به عکس‌هایتان، هنگام ارسال عکس در قسمت متن عکس حرف «#» را در ابتدای کلمه‌ای که توصیف‌گر عکستان است بگذارید. مطمئن شوید که فقط هشتگ‌های مربوط را به عکس‌تان اضافه کرده‌اید. نیازی نیست که هشتگ‌های نامربوط را به عکس‌هایتان اضافه کنید تا عکستان در فیدهای مختلف به نمایش گذاشته شود. با این کار تنها به عنوان یک اسپمر به چشم می‌آیید.

کامنت بگذارید

اگر دنبال کردن افراد زیادی برایتان سخت است می‌توانید با گذاشتن کامنت‌های واقعی زیر پست‌های دیگران نیز خودتان را در معرض دید قرار دهید، حتی پست‌های اشخاصی که دنبالشان نمی‌کنید.وقتی که کامنتی واقعی و مثبت برای یک عکس بگذارید، شخص مقابل کنجکاو می‌شود که پروفایل شما را چک کند. و اگر پروفایلتان از نظرش خوب باشد یک دنبال کننده‌ی جدید به دست می‌آورید.
کامنت گذاشتن شما باید هدف‌دار باشد به این معنی که باید زیر عکس اشخاصی کامنت بگذارید که احتمال زیادی وجود داشته باشد که یکی از دنبال کنندگانتان شوند.

با دنبال‌کنندگانتان تعامل داشته باشید

در حالی که بیشتر اشخاص به تعداد دنبال‌کنندگانشان اهمیت می‌دهند اما اگر می‌خواهید تجربه‌ای خوب از اینستاگرام داشته باشید خوشحال نگاه داشتن دنبال‌کنندگان و در تعامل بودن با آن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اول از همه اینکه باید به طور منظم پست بگذارید تا دنبال‌کنندگانتان شما را فراموش نکنند.  اما از طرف دیگر باید حواستان باشد که بیش از اندازه پست نگذارید. هیچ چیز بدتر از این نیست که چند عکس را پشت سر هم به اشتراک بگذارید و آن عکس‌ها در فید دنبال‌کنندگانتان به صورت پشت هم ظاهر شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]