اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960310250684754

درباره یکی از برندهای محبوب دنیا بخوانید:

کمپانی فررو، محیطی سرشار از ایده‌های برنده

کد: 13960310250684754

https://goo.gl/Mfh5tw

، تهران , (اخبار رسمی): فررو (Ferrero)، تاریخچه‌ای از موفقیت است که اکنون وارد نسل سوم خود شده‌ است. داستانی از گذشته، حال و آینده‌ی یک خانواده ایتالیایی که با افتخار و سرسختانه پشت برند خود ایستادند و در نهایت با ایجاد یک شرکت بین المللی و چندملیتی، به موفقیت‌های مالی و معنوی چشمگیری رسیدند.

نوتلا

در 10 کشور، از نیویورک تا دوبی و از ناپل تا پاریس، مراسم باشکوهی در سالروز تولد نوتلا برگزار شد. این روز به قدری در ایتالیا اهمیت داشت که حتی برای آن تمبر مخصوص نیز چاپ شد!

به گزارش آژانس مارکتینگ لاوان، فررو (Ferrero)، تاریخچه‌ای از موفقیت است که اکنون وارد نسل سوم خود شده‌ است. داستانی از گذشته، حال و آینده‌ی یک خانواده ایتالیایی که با افتخار و سرسختانه پشت برند خود ایستادند و در نهایت با ایجاد یک شرکت بین المللی و چندملیتی، به موفقیت‌های مالی و معنوی چشمگیری رسیدند. بی شک این موفقیت بدون تعهد تک تک اعضای این کمپانی ممکن نبود.

اکنون گروه فررو، با بیش از چهل هزار نیرو در 53 کشور، 22 کارخانه، 6 کمپانی کشاورزی فندق و 8 کارخانه فراوری فندق، سالانه پاسخگوی نیاز تعداد زیادی از طرفداران نوتلا در سراسر دنیاست.

برای دانستن تاریخچه این محصول خوشمزه، باید به سال 1946 بازگردیم.

Pietro Ferrero یک قناد ایتالیایی بود که با استفاده از فندق، شکر و مقدار بسیار کمی کاکائو خام، ماده شیرین بسیار خوشمزه‌ای را به شکل برش نان درست کرد که تکه‌های آن را روی نان گذاشته و سرو می‌کرد. Pietro Ferrero نام این ماده خوشمزه را 'Giandujot' گذاشت و در همین سال، کمپانی فررو را به صورت رسمی پایه گذاری کرد.

 

سال شمار شرکت فررو

در سال 1951، ‘Giandujot' با کمی تغییرات به محصولی تبدیل شد که به راحتی روی نان پخش می‌شد و SuperCrema نام گرفت که به سرعت محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرد.

در سال 1964، پسر Pietro به نام "میشل" که همیشه به نوآوری و ابداعات تازه فکر می‌کرد، با بهبود رسپی SuperCrema، نوعی ترکیب دیگر از فندق و کاکائو را درست کرد و برای اولین بار محتویات آن را در شیشه ریخته و برای فروش عرضه کرد. درنهایت، این شکلات خوشمزه توسط میشل، نوتلا نام گرفت.

درسال 1965 نوتلا به آلمان هم رسید و آلمانی‌ها به سرعت عاشق طعم بی نظیر آن شذند. در همین سال، مدل جدیدی از شیشه نوتلا نیز به بازار اومد که تا حد زیادی شبیه به شیشه امروزی آن است.

پس از راه اندازی چندین کارخانه در نقاط مختلف دنیا و افزایش بی سابقه محبوبیت نوتلا، در سال 2005، 27854 نفر در شهر Gelserkirchen آلمان گرد هم آمده و در بزرگ‌‍‌ترین فستیوال صبحانه دنیا با نوتلا شرکت کردند. این رویداد به قدری بزرگ و هیجان انگیز بود که در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شد!

در سال 2011، با همه گیر شدن شبکه‌های اجتماعی، اکانت رسمی نوتلا در فیس بوک شروع به فعالیت کرد و در کمتر از یک سال، 10 میلیون فالوور  جذب نمود.

در سال 2014، شرکت فررو به مناسبت پنجاهمین سال تولد نوتلا، از مردم خواست تا در وبسایت nutellastories.com لحظات شیرین و به یاد ماندنی خود به همراه نوتلا را بنویسند که در مجموع 76400 خاطره جمع آوری شد.

همین طور در 10 کشور، از نیویورک تا دوبی و از ناپل تا پاریس، مراسم باشکوهی در سالروز تولد نوتلا برگزار شد. این روز به قدری در ایتالیا اهمیت داشت که حتی برای آن تمبر مخصوص نیز چاپ شد!

در تمام این سال‌ها، توجه به نیاز مشتری، یکی از اصول اساسی کمپانی فررو بوده‌است که این رویه با کیفیت بالای محصول و شفافیت در پاسخگویی به مشتریان دنبال شده‌است. وفاداری این شرکت به مشتریان و اعتماد مصرف کنندگان به کیفیت محصول با توجه به خرید مداوم آنان، موجب ایجاد یک رابطه بادوام میان این شرکت و مشتریان آن شده‌است.

در تبلیغاتی که برای محصولات نوتلا انجام می‌شود، همیشه احترام به ارزش‌های انسانی، خانواده و کودکان در جایگاه نخست برنامه‌های تبلیغاتی قرار داشته‌است. همین طور استفاده صحیح از نوتلا و ترویج سبک زندگی سالم پایه و اساس این تبلیغات است.

با پیشرفت بسیار سریع تکنولوژی، تحقیقات بسیار زیادی به صورت مداوم بر روی فراوری و تولید نوتلا صورت می‌گیرد. زیرا حفظ خواص مغذی و ارگانیک مواد خام تشکیل دهنده نوتلا در فرایند تولید برای این کمپانی بسیار حائز اهمین است. یکی از اجزای اصلی موفقیت شرکت فررو، انتخاب هوشمندانه مواد خام در بالاترین کیفیت، با توجه به نظارت دقیق بر شیوه کاشت، برداشت و فراوری آن است.

مواد اصلی تشکیل دهنده نوتلا، فندق، کاکائو، شکر، روغن پالم، شیر، لسیتین و وانیل است. همه این مواد، به بهترین و تازه ترین شکل فراروی می‌شوند تا سلامت و کیفیت محصول و مصرف کنندگان به صورت توامان حفظ شود.
یکی از ویژگی‌های به خصوص نوتلا، شکل و فرم خاص آن است که به راحتی روی نان پخش می‌شود. قوام و فرم این محصول در اثر استفاده از روغن پالم است که به همین منظور در بسیاری از صنایع شکلات، بستنی و لبنیات نیز کاربرد دارد.

شرکت فررو روغن پالم مورد نیاز خود را از منابع پایدار تامین می‌کند. به این معنی که با برداشت میوه پالم موردنیاز خود، آسیبی به اکوسیستم وارد نکرده و سریعا درخت پالم دیگری را جایگزین درخت مورد استفاده می‌کند.
در رابطه با سلامت روغن مورد استفاده، با توجه به اطلاعیه اداره سلامت اروپا (ESFA) مبنی بر احتمال سرطان زا بودن کلیه روغن‌ها در دمای بالای 200 درجه سانتیگراد، شرکت فررو قاطعانه اعلام کرد که پروسه فراوری این روغن را در شرایط کاملا بهداشتی و پایین تر از دمای 200 صورت می‌دهد تا هیچ خطری مصرف کنندگان نوتلا را تهدید نکند. همین طور با توجه به گیاهی بودن این روغن، میزان کلسترول آن در پایین ترین حد ممکن است و طبعا موجب افزایش کلسترول و بروز بیماری‌های قلبی نخواهد شد.

اما در نهایت جالب است بدانید که شرکت فررو، راز خوشمزگی نوتلا را چیزی فراتر از اجزای تشکیل دهنده آن می‌داند. این راز چیزی نیست جز مهارت‌های اجتماعی، اشتیاق و توجه.
از همان شروع کار، رعایت این سه اصل در کنار یکدیگر، منجر به تولید پرفروش‌ترین شکلات صبحانه دنیا یعنی نوتلا شد. سرگذشتی تماشایی که از اتاق پشتی یک شیرینی فروشی در یکی از شهرهای ایتالیا شروع شد، تا ابعاد بزرگ صنعتی پیش رفت و درنهایت منجر به تولید محصولی شد که موجب افتخار شرکت فررو و محبوب جهانیان است!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مارکتینگ لاوان

از سال 2008 لاوان به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان فراسو به عنوان یک آژانس فول سرویس تبلیغات و بازاریابی تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]