با هدف تسهیل فرآیندهای فروش خودرو صورت گرفت:

راه‌اندازی سامانه اتوماسیون فروش سراسری خودرو

کد: 13960321251537311

https://goo.gl/f4aE3z

، تهران , (اخبار رسمی): اتوماسیون فروش خودرو، پرتالی تحت وب است که برای مدیریت فروش خودرو پیاده‌سازی شده و تمام امکاناتی که یک شرکت خودرویی برای تسهیل و افزایش فروش خود نیاز دارد را شامل می‌شود. این سامانه توسط شرکت داده‌کاوان تهیه و هم‌اینک در برخی شرکت‌های خودروی کشور در حال استفاده است.

اتوماسیون فروش سراسری خودرو تحولی عظیم در صنعت خودرو

اتوماسیون فروش خودرو داده‌کاوان، گامی دیگر در جهت تسهیل و هوشمندی مدیریت، مشتری‌مداری، کاهش هزینه‌ها، کنترل و یکپارچه کردن شعب فروش محصولات است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان، اتوماسیون فروش خودرو  پرتالی تحت وب است که برای مدیریت فروش پیاده‌سازی شده و تمام امکاناتی که یک شرکت خودروسازی برای تسهیل و افزایش فروش خود نیاز دارد را شامل می‌شود.

شرکت پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده‌کاوان، این سامانه اتوماسیون را با هدف الکترونیکی کردن سیستم فروش خودرو در کشور، بالا رفتن سطح سود و درآمد کارفرمایان و سهولت در خرید مشتریان در این صنعت، ارائه کرده است.

با توجه به رشد روز افزون درخواست مشتریان برای خرید اینترنتی خودرو و تنوع موجود در مدل‌ها و آپشن‌ها، مدیریت فرآیند فروش تنها با یک سیستم جامع و یکپارچه امکان‌پذیر است که قابلیت اتصال به شعب به صورت آنلاین را داشته و فعالیت‌های روزانه و مدیریتی را در سطح شرکت و نمایندگی‌ها پاسخگو باشد.

اتوماسیون فروش خودرو داده‌کاوان، گامی دیگر در جهت تسهیل و هوشمندی مدیریت، مشتری‌مداری، کاهش هزینه‌ها، کنترل و یکپارچه کردن شعب فروش محصولات است که  این سیستم، ERP را در قالبی ساده، ایمن و سریع تحت استانداردهای جهانی نرم‌افزار در خود جای داده است.

این سامانه هم اکنون به عنوان اصلی ترین و تنها سامانه مدیریت و فروش محصولات گروه خودروسازی کارمانیا در حال استفاده است و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه می‌توانند به سایت شرکت داده‌کاوان به آدرس http://dadekavanco.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان

مجموعه پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان با استفاده از اخرین تکنولوژی روز و خلاقیت در هر مرحله از تولید خود همواره توانسته در تولید وب سایت و سیستم های نرم افزاری عملکرد موفق و رضایت مندی را در این حوزه داشته باشد. شرکت داده کاوان با کسب گواهینامه های مختلف در بخش های گوناگون طراحی وب سایت و انجام پروژه های متعدد کشوری ، ملی و ... قطعا می تواند جایگاه و برند شما در دنیای مجازی اینترنت را ارتقا بخشد و باعث افتخار آن شرکت گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]