در طی نمایشگاه الکامپ و از 30 تیرماه تا 2 مرداد ماه:

رونمایی از محصولات جدید شرکت داده کاوان در نمایشگاه الکامپ 96

کد: 13960413253467311

https://goo.gl/tFXHDM

، تهران , (اخبار رسمی): امسال نیز فعالان صنایع الکترونیک و کامپیوتر با حضور در نمایشگاه الکامپ 96، دستاوردها و توانمندی‌هایشان را عرضه می‌کنند که در این نمایشگاه شرکت داده‌کاوان با ارائه محصولات نوآورانه خود شامل اتوماسیون فروش سراسری خودرو و پرتال یکپارچه مدیریت تولید و نرم‌افزار تحت وب حضور پر رنگی خواهد داشت.

رونمایی از محصولات جدید شرکت داده کاوان در نمایشگاه الکامپ 96

شرکت پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان در زمینه‌های طراحی و پیاده سازی اتوماسیون های سازمانی، پرتال های تحت وب، وب‌سایت های یکپارچه، پنل نمایندگان و باشگاه مشتریان در صنایع مختلف فعالیت دارد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت پشتیبانی و نرم‌افزار داده‌کاوان، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با حضور بیش از 500 مجموعه و شرکت فعال در حوزه صنایع الکترونیک و کامپیوتر از روز جمعه 30 تیر ماه تا روز دوشنبه 2 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. فعالان صنایع الکترونیک و کامپیوتر با حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک دستاوردها و توانمندی‌هایشان را به علاقمندان ارایه می‌کنند.

شرکت پشتیبانی و توسعه نرم‌افزار داده‌کاوان نیز امسال برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حاضر خواهد بود و در طی آن از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهد کرد. مهندس پدرام پرستوک مدیرعامل شرکت در این زمینه افزود هدف داده‌کاوان از حضور در نمایشگاه امسال برقراری ارتباط با فعالان صنعت الکترونیک و معرفی سه محصول جدید خود به بازار است که این محصولات شامل اتوماسیون فروش سراسری خودرو، پرتال یکپارچه مدیریت تولید و نرم‌افزار تحت وب طراحی چاپ اختصاصی خواهند بود.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این شرکت می‌توانند از تاریخ 30 تیر ماه الی 2 مرداد ماه در غرفه 35 سالن 340 حضور یابند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت این شرکت به نشانی   www.dadekavanco.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان

مجموعه پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان با استفاده از اخرین تکنولوژی روز و خلاقیت در هر مرحله از تولید خود همواره توانسته در تولید وب سایت و سیستم های نرم افزاری عملکرد موفق و رضایت مندی را در این حوزه داشته باشد. شرکت داده کاوان با کسب گواهینامه های مختلف در بخش های گوناگون طراحی وب سایت و انجام پروژه های متعدد کشوری ، ملی و ... قطعا می تواند جایگاه و برند شما در دنیای مجازی اینترنت را ارتقا بخشد و باعث افتخار آن شرکت گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]