اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251825632

چگونه برای عزیزان خود، عطر انتخاب کنیم؟

کد: 13960323251825632

https://goo.gl/mrFnsQ

، تهران , (اخبار رسمی): مناسبتی خاص پیش روست؟ شاید هم فقط قصد دارید معشوقه خود را سورپرایز کنید؟! فرقی نمی کند! انتخاب عطر مناسب برای هدیه دادن، کار راحتی نیست چون طیف گسترده‌ای از عطرها موجود است.

چگونه برای عزیزان خود، عطر انتخاب کنیم؟

شیوه‌ای که عطرها با ما صحبت می‌کنند و ویژگی‌هایی که به شخصیت و فردیت ما می‌افزایند، بسیار جذاب است. اجازه بدهید که رایحه، هدایت‌گر شما باشد.

مناسبت‌ها را در نظر بگیرید.

قرار است عطری را که هدیه می‌دهید برای چه مناسبت‌هایی استفاده شود؟

بیش‌تر عطرها، برای فصلی خاص و استعمال در طی روز، طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، عطرهای ملایم، برای استعمال در طی روز مناسب‌تر هستند و عطرهای سنگین‌تر ویژه شب هستند. در مورد فردی که می‌خواهید عطر را به او هدیه دهید، فکر کنید. آیا عطر را بعد از ظهرها استفاده می‌کند؟ آیا فردی است که به مهمانی‌های خاص دعوت می‌شود؟ در این صورت، بهتر است عطری که انتخاب می‌کنید سرشار از احساس و رمانتیک باشد.

Aziyade Parfum d`Empire و 1270 Frapin برای مناسبت‌ها و اوقات مختلف مناسب هستند.

 

به تصویری که عطر ارائه می‌کند، دقت کنید.

آیا این تصویر، با شخصیت طرف مقابل شما، هماهنگ است؟

هنگامی که می‌خواهید از میان انبوه عطرها، یکی را انتخاب کنید به تصویر کلی ارائه‌شده توسط محصول، دقت کنید و بیندیشید که آیا این تصویر، پیام مورد نظر شما به طرف مقابل را، به خوبی منتقل می‌سازد؟ به عنوان مثال عطر1889 Moulin Rouge از برندHistoires de Parfums  به وضوح، هدف خانم‌های جوانی است که سرشار از شادابی، نشاط و رهایی هستند. عطرهای مردانه هم همین‌گونه‌اند.عطری هم‌چون Saltus Les Liquides Imaginaires برای آقایانی با استایل مردانه طراحی شده است. L`Humaniste Frapin نیز برای مردان جوان و اسپرت، طراحی شده است. شما می‌توانید به راحتی از روی نام محصول، ظاهر و پیام تبلیغاتی آن به مشتری که مورد هدف قرار گرفته است پی ببرید.

 

استایل طرف مقابل را در نظر بگیرید.

کدام نوت‌ها با شخصیت و روحیات وی سازگاری دارند؟

چنانچه قصد دارید عطر را به یک خانم هدیه دهید این سوال را از خودتان بپرسید؛ نوت‌های گلی یا میوه‌ای؟ عطرهای گلی، برای خانم‌هایی با استایل کاملا زنانه، مناسب‌تر است. هم‌چنین این عطرها، نجیب‌تر، شیرین‌تر و کاملا زنانه هستند. اگر عطری با این ویژگی‌ها را به خانمی با ویژگی‌های مشابه هدیه دهید، مطمئنا آن را دوست خواهد داشت. در مقابل، طرفداران عطرهای میوه‌ای و مرکباتی، خانم‌هایی سرکش و سرشار از حس جوانی و رهایی هستند. این عطرها با موسیقی راک، افرادی با استایل اسپورت و فعالیت‌های بیرون منظر و در فضای باز، متناسب‌تر هستند. این عطرها سر شار از نشاط و عشق و حسی از سرخوشی هستند! Carnal Flower Frederic Malle، 3 Fleurs Parfum d`Empire و No 9 Posala Odinn، عطرهایی برجسته با نوت‌های گل بو و میوه‌ای هستند که برای خانم‌ها بسیار جذاب خواهند بود. در مقابل، مردان از عطرهایی با نوت‌های چوبی، چرمی، تنباکویی و دودی که از شخصیتی نافذ و قدرتمند سخن بگویند استقبال خواهند کرد. Ephesus Gritti، Fougere Bengale Parfum d`Empire و Bel Ami Hermes نمونه‌هایی قابل توجه در این زمینه هستند.

 

همیشه می توان عطرهای کلاسیک را انتخاب کرد!

برخی از عطرها، عمومیت دارند و به ماندگاری و جذابیت، مشهور شده‌اند. این عطرها به راحتی با شخصیت‌های گوناگون، هماهنگ می‌شوند، و همه افراد آن‌ها را دوست دارند. در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

Eau de Gloire Parfum d`Empire

Sartorial Penhaligon`s

02 L`Air du Desert Marocain Tauer Perfumes

L’Arbre de la Connaissance Jovoy Paris

Vetiver Guerlain

Dior Homme Intense

 مهم نیست چه شیوه‌ای را برای انتخاب عطر بر می‌گزینید؛ مهم‌ترین نکته این است که برای جست‌وجو و انتخاب خود، زمان بگذارید. شیوه‌ای که عطرها با ما صحبت می‌کنند و ویژگی‌هایی که به شخصیت و فردیت ما می‌افزایند، بسیار جذاب است. اجازه بدهید که رایحه، هدایت‌گر شما باشد. اجازه بدهید عطر تعیین‌کننده تصویری باشد که شما دوست دارید به طرف مقابل، منتقل کنید. عطر، از جمله لوازمی است که برای افراد جذابیت دارد؛ هدیه دادن آن همیشه خوب بوده است و خوب خواهد ماند. هدیه دادن عطر، صمیمیت ایجاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی