اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252087332

کمپین «همتوان» با هدف کاریابی برای معلولان آغاز به کار کرد

کد: 13960327252087332

https://goo.gl/ECY7CR

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین «همتوان» با هدف فراهم کردن شرایط برای دورکاری معلولان و کاهش هزینه‌های کسب و کار آغاز به کار کرد.

کمپین همتوان

همتوان یک پروژه کاملا رایگان است که با همکاری چند شرکت برای پایبندی به مسئولیت اجتماعی و چند نهاد خیریه راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کمپین «همتوان»، این کمپین برای ایجاد پلی میان صاحبان کسب و کار و کارجویان معلول راه‌اندازی شده است.

بسیاری از معلولان به دلیل مناسب نبودن فضاهای عمومی قادر به حضور فیزیکی در محیط‌های کاری نیستند، این کمپین سعی دارد با شناسایی این دسته از معلولان، آن‌ها را به کارفرمایان معرفی کند.

در بخش درباره ما این کمپین، توانمندسازی و آموزش معلولان برای عرضه نیروی کار آنها به بازار، آگاه سازی جامعه به مشکلات اجتماعی، شغلی، شهری معلولان، آگاه سازی و ترغیب کارفرمایان به استفاده نیروی کار معلولان و معرفی معلولان موفق در بازار کسب و کار از جمله مأموریت‌های کمپین همتوان ذکر شده است.

همتوان یک پروژه کاملا رایگان است که با همکاری چند شرکت برای پایبندی به مسئولیت اجتماعی و چند نهاد خیریه راه‌اندازی شده است. این پروژه نه برای کارجو و نه برای کارفرما هزینه ای ندارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این کمپین می‌توانند به سایت آن به آدرس http://hamtavan.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همتوان

کمپین همتوان پلی است میان صاحبان کسب و کار و کارجویان توان یاب، بخشی از اعضای جامعه مان که به دلیل معلولیت جسمانی قادر به حضور فیزیکی در محیطهای کاری نیستند، حال آن که توانمندیهای چشمگیری دارند اما دیده نمی شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | شهر و جامعه