اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960412253387332

دفتر شما به کمپین همتوان پیوست

کد: 13960412253387332

https://goo.gl/cyDv2g

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر شما به کمپین همتوان که پلی میان صاحبان کسب و کار و کارجویان معلول است، پیوست.

دفتر شما به کمپین همتوان پیوست

دفتر شما این امکان را به معلولان می‌دهد که افراد ناتوان بتوانند در منزل مانند یک اپراتور مرکز تماس کار کنند.

مدیر عامل دفتر شما گفت: کمپین همتوان با هدف فراهم‌کردن شرایط برای دورکاری معلولان و کاهش هزینه‌های کسب و کار مدتی است که آغاز شده است.

علی دشتی افزود:  «دفتر شما» می‌تواند بستری فراهم کند تا معلولان بتوانند از منزل به عنوان دستیار یا منشی مجازی مدیریت تماس‌های شرکت‌ها و موسسات را برعهده بگیرند.

در تهران و بسیاری از شهرها تردد در شهر برای معلولان بسیار سخت است چون معابر و حمل و نقل عمومی برای آن‌ها مناسب‌سازی نشده است. دفتر شما امکان دورکاری را برای معلولانی فراهم می‌کند که به هر دلیل برای بیرون‌آمدن از خانه با مشکلات بسیار روبرو هستند.

دشتی تاکید کرد: اشتغال معلولان در خانه را می‌توان به صورت یک بازی برد-برد تعریف کرد چون هم در هزینه‌های یک شرکت صرفه‌جویی می‌شود و هم کمکی زیادی به این قشر از جامعه می‌کند.

او افزود:این کمپین سعی دارد با شناسایی این دسته از معلولان، آن‌ها را به کارفرمایان معرفی کند.

دشتی در باره ماموریت‌های این کمپین گفت: توانمندسازی و آموزش معلولان برای عرضه نیروی کار آنها به بازار، آگاه‌سازی جامعه به مشکلات اجتماعی، شغلی، شهری معلولان، آگاه‌سازی و ترغیب کارفرمایان به استفاده نیروی کار معلولان و معرفی معلولان موفق در بازار کسب و کار از جمله مأموریت‌های کمپین همتوان است.

همتوان یک پروژه کاملا رایگان است که با هم‌کاری چند شرکت در چارچوب مسئولیت اجتماعی و چند نهاد خیریه راه‌اندازی شده است. این پروژه برای کارجو و  کارفرما هزینه‌ای ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همتوان

کمپین همتوان پلی است میان صاحبان کسب و کار و کارجویان توان یاب، بخشی از اعضای جامعه مان که به دلیل معلولیت جسمانی قادر به حضور فیزیکی در محیطهای کاری نیستند، حال آن که توانمندیهای چشمگیری دارند اما دیده نمی شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]