اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960327252095632

رونمایی از عطر جدید خانه فراپین در ایران

کد: 13960327252095632

https://goo.gl/ns7kLE

، تهران , (اخبار رسمی): جدیدترین اثر خانه عطرسازی هنری و نیش Frapin با عنوان The Orchid Man نوزدهم اردیبهشت‌ماه در باشگاه راسپینا واقع در مجتمع کوهستان نیاوران، معرفی شد.

رونمایی از عطر جدید خانه فراپین در ایران

تازه‌ترین محصول فراپین، عطری است که برای ساخت آن از ورزش بوکس الهام گرفته‌ایم و به همین دلیل نام «ارکید من» را برای آن انتخاب کردیم که لقب مشت‌زن افسانه‌ای فرانسه «جورج کارپن تیه» است.

به گزارش لوکس بایر، فورسارد عنوان کرد که تازه‌ترین محصول فراپین، عطری است که برای ساخت آن از ورزش بوکس الهام گرفته‌ایم و به همین دلیل نام «ارکید من» را برای آن انتخاب کردیم که لقب مشت‌زن افسانه‌ای فرانسه «جورج کارپن تیه» است. کارپن تیه، علاوه بر زندگی پر فراز و نشیبی که در عالم بوکس داشت و در کنار مبارزه‌های تاریخی و پرهیجانی که با بزرگ‌ترین مشت‌زنان هم‌عصر خود پشت سر گذاشت، انسانی هنردوست، شاعر و خلاق بود. او نویسنده‌ای خوش‌‌ذوق بود که در جنگ جهانی اول به عنوان خلبان در ارتش، خدمت کرد و پس از عزیمت به امریکا در هالیوود به موسیقی و فیلم‌سازی پرداخت و در این زمینه موفق به ساخت سه فیلم شد. از مبارزات خونین و نفس‌گیر در رینگ بوکس تا شخصیتی لطیف و شاعر در زندگی روزمره، کارپن تیه نمادی برای من شد تا با ایده گرفتن از ابعاد متفاوت و جذاب شخصیت و زندگی او، ساخت یک عطر را شروع کنم.

علاوه بر داستان کارپن تیه باید بگویم که خود من هم عاشق بوکس هستم و برخلاف تصوری که همگان از این ورزش دارند و آنرا پر از خشونت و درگیری م‌ پندارند بوکس برای من ورزشی پر از احساس آرامش، لطافت و رهایی است که باعث می‌شود تا خود را به چالش بکشم، سختی‌ها را کنار بزنم و پس از مکاشفه‌ای هیجان‌انگیز به احساس غیرقابل وصفی از آرامش و آزادی دست یابم.

همه این تفکرات و ایده‌ها، موجب شد تا پس از مدت‌ها تحقیق و طراحی به سراغ Jerome Epinette بروم و فضای اصلی و طرحی را که در نهایت به آن رسیدم برای اجرا به او بسپارم. آنچه که در طراحی این فضا کمک زیادی به من کرد عطر Pour Monsieur Chanel بود. نخستین عطر مردانه‌ای که کوکو شانل در دوران حیات خود طراحی کرد و برای ساخت آن، فضای شیپق منحصربه‌فردی در نظر گرفته بود که همگان را شگفت‌زده کرد. یک ترکیب شیپق متوازن، آهنگین، عالی‌مرتبه و جاودانه که الهام‌بخش من برای طراحی فضای ارکید من شد.

برای ساخت ترکیب از ژروم خواستم تا یک عطر شیپق با فضایی ملایم و درخشان در نظر بگیرد که با پایه‌ای موزون از نوت‌های خزه‌ای، دودی و چرمی همراه شده است. دلیل این تفکر هم، انعکاس درخشش، آرامش و قدرتی است که از بوکس به من القا می‌شود و در شخصیت لطیف و شاعرانه ورزشکار بزرگی مانند کارپن تیه، متجلی شده است. نتیجه این الهام‌گرفتن‌ها، ایده‌‌پردازی‌ها و فضاسازی‌ها در عطر ارکید من به نمایش در آمده است ؛امیدوارم از عطری که بر اساس عشق و احترام من نسبت به بوکس و یک بوکسور بزرگ ساخته شده است، لذت ببرید.

اما یکی از نکات جالب توجه و جذاب این مراسم، حضور قهرمان مطرح سبک‌وزن بوکس ایرانی-فرانسوی «مهیار منشی‌پور» در کنار فورسارد و مسئولان فراپین بود. حضور این چهره مطرح بوکس که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان این رشته همراه شد فضای پر نشاط و زیبایی به مراسمی بخشیده بود که به معرفی عطری مرتبط با همین ورزش اختصاص داشت.

منشی‌پور ضمن اعلام این‌که از حضور در ایران و ملاقات با چنین جمعی صمیمی و پرشور بسیار خوشحال و هیجان‌زده است گفت: هنگامی که فردی را ملاقات می‌کنید پس از ویژگی‌های ظاهری و پوشش او، نخستین موضوعی که توجه شما را جلب می‌کند، رایحه و عطر اوست. عطر یکی از مشخصه‌‌های معرفی یک شخصیت است و برای من بسیار جالب است که با عطری آشنا می‌شوم که خود، شخصیتی مستقل و قدرتمند دارد و با الهام از ورزشکاری بزرگ ساخته شده. از دیوید فورسارد به خاطر دقت و ظرافتی که در ساخت چنین عطری به خرج داده است، تشکر می‌کنم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس