اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960410253134727

کتاب یک سبد ارتباطات منتشر شد

کد: 13960410253134727

https://goo.gl/s5DjBv

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب یک سبد ارتباطات، درس‌نامه‌ای برای مدیران، نوشته حسن خسروی و سارا خسروی توسط انتشارات مشق شب منتشر شد.

کتاب یک سبد ارتباطات منتشر شد

کتاب یک سبد ارتباطات در قطع وزیری و به بهای 23000 تومان توسط انتشارات مشق شب وارد بازار کتاب و نشر شده است.

به گزارش انتشارات مشق شب، مدیرعامل این انتشارات گفت: این کتاب شامل مباحثی هم‌چون فن بیان و سخنوری، تشریفات، زبان بدن، هوش هیجانی و سواد رسانه‌ای است و هدف از نگارش این کتاب ایجاد مجموعه‌ای مدون و کاربردی برای عده زیادی از مخاطبان در دانشگاه‌ها، ادارات و ارائه در دوره‌های آموزشی کارکنان بوده است. 

رضا هوشمند با بیان این‌که درس‌نامه‌ای دربرگیرنده مفاهیم کلیدی و مطالب آموزشی در این حوزه همیشه احساس می‌شد، گفت: این کتاب با مجموعه مباحثی که دارد می‌تواند مورد استفاده مدیران، کارشناسان و حتی مردم عادی علاقه‌مند به حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی قرار گیرد.
هوشمند افزود: کتاب یک سبد ارتباطات در واقع با یک دسته‌بندی هدف‌دار در وهله اول می‌خواهد بگوید که مدیران غیر از تحصیلات آکادمیک و تخصصی، بیش از هر چیز در دنیای مدیریت و ارتباطات نیازمند دانستن فن بیان و اصول و فنون سخنوری هستند.
او ادامه داد: به تجربه شاهد بوده‌ایم مدیران موفقی را که از گویش و تکلم مناسب و خوبی برخوردار بوده‌اند و نتوانسته‌اند پله‌های موفقیت را در اقبال عمومی و هم‌چنین ارتقای کاری طی کنند و این امر زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که شخص از تحصیلات آکادمیک و عنوان برخوردار باشد اما توان‌مندی در فن بیان هم نداشته باشد.
مدیرمسئول انتشارات مشق شب با بیان این‌که تشریفات و آداب رفتاری و زبان بدن دو موضوع مهمی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است، گفت: در فصل چهارم نیز با طرح موضوع هوش هیجانی به نکته قابل توجهی پرداخته شده که معمولاً در دوره‌های مختلف آموزشی مدیران به آن پرداخته نشده است و اگر هم موردی بوده کارشناسی و استانداردسازی درستی صورت نگرفته است، در حالی که به کاربستن آن از ابزار موفقیت است.
او تصریح کرد: در فصل پنجم نیز به سواد رسانه‌ای پرداخته شده است، چرا که امروزه مؤلفه سواد رسانه‌ای به عنوان یک ارزش افزوده و مزیت شناخته می‌شود و مقوله‌ای است که احاطه به آن می‌تواند دامنه دید مدیر را نسبت به تجزیه و تحلیل پیرامون خود افزایش دهد و آستانه تحمل مدیر را در برابر سختی‌ها بالا ببرد.
هوشمند خاطرنشان کرد: این کتاب یک بسته مختصر و مفید است که با کنار هم قرار دادن برخی مهارت‌های موردنیاز مدیران، سعی در ارتقای سطح دانش، بینش و توانش مدیران کشور در همه سطوح دارد.
کتاب یک سبد ارتباطات در قطع وزیری و به بهای 23000 تومان توسط انتشارات مشق شب وارد بازار کتاب و نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب