اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960419253997316

توسط شرکت ارتقا گستر پویا انجام می‌شود:

بازرسی آسانسور، بالابر و پلکان برقی برای اطمینان از امنیت

کد: 13960419253997316

https://goo.gl/r6MNLm

، تهران , (اخبار رسمی): با گسترش سریع ساخت و ساز برج‌ها و آپارتمان‌ها، فراهم نمودن الزامات ایمنی کاربران و پرسنل تعمیر و نگهداری آسانسور و پله برقی با استفاده از تکنیک‌ها و تجهیزات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. در این میان شرکت ارتقا گستر پویا (EPG) با ارائه خدمات بازرسی نقشی مهم را در این زمینه ایفا کرده است.

بازرسی آسانسور

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتقا گستر پویا (EGP)، این شرکت با داشتن گواهینامه از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران آماده ارائه خدمات بازرسی آسانسور و پله برقی در استانهای تهران ، اصفهان، شیراز و سایر شهرهای کشور و صدور گواهینامه بازرسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وظیفه بازرسان این شرکت، بررسی و نظارت بر ساخت و نصب آسانسورها و پله برقی، به منظور حفظ سلامت و ایمنی فردی و عمومی، حصول اطمینان از کیفیت تجهیزات آسانسور و پله برقی و همچنین اطمینان از ایمنی نصب آنها قبل از بهره‌برداری است. ضمن آنکه بازرسی دوره‌ای آسانسور و پله برقی نیز الزامی و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس http://egp-co.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارتقا گستر پویا

شرکت خدمات مهندسی ارتقا گستر پویا (EGP) ارائه دهنده خدمات بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی، آسانسور، تایید نوع خودرو و موتورسیکلت، جرثقیل، مخازن تحت فشار، جوش و آزمون های غیر مخرب پیشرفته ( NDT ) می باشد. این شرکت با دو دهه سابقه فعالیت در زمینه ارزیابی انطباق بعنوان یک شرکت بازرسی کننده نوع الف در زمینه بازرسی های فنی، کالاهای صادراتی و وارداتی و بازرسی از زنجیره های تامین بعنوان سازمانی یادگیرنده در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات و در راستای تأمین انتظارات مشتریان و ذینفعان شناخته شده است. این شرکت در طرح رتبه بندی عملکرد شرکت های بازرسی در اجرای طرح طاها در سال 1395 از سوی اداره کل سازمان استاندارد رتبه اول را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید