اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960427254717316

از سوی ارتقا گستر پویا برگزار می‌شود

دوره آموزشی طراحی آسانسور روملس و مبانی موتور گیرلس

کد: 13960427254717316

https://goo.gl/8ADQri

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی طراحی آسانسور روملس و مبانی موتور گیرلس با حضور مدیران فنی، بازرسان شرکت‌های بازرسی، کارشناسان شرکت‌های فعال در این زمینه از سوی شرکت خدمات مهندسی ارتقا گستر پویا از 25 تا 27 مردادماه برگزار می‌‌شود.

دوره آموزشی تخصصی طراحی آسانسور روملس و مبانی موتور گیرلس برگزار می‌شود

هزینه حضور در این دوره آموزشی هزینه 650هزار تومان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی ارتقا گستر پویا، مدیر عامل این شرکت گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح دانش بازرسان، کارشناسان و مدیران فنی است.

سیامک جوان شایانی افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت بازرسی و آسانسور، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

جوان شایانی مدرسان دوره آموزشی تخصصی طراحی آسانسور روملس و مبانی موتور گیرلس را جزو متخصصین این رشته دانست گفت: آقایان آنتونی آندون و مهندس سخاوت از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

گفتنی است هزینه حضور در این دوره آموزشی هزینه 650هزار تومان است.

  اطلاعات بیشتر در وب‌سایت egp-co.com آمده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ارتقا گستر پویا

شرکت خدمات مهندسی ارتقا گستر پویا (EGP) ارائه دهنده خدمات بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی، آسانسور، تایید نوع خودرو و موتورسیکلت، جرثقیل، مخازن تحت فشار، جوش و آزمون های غیر مخرب پیشرفته ( NDT ) می باشد. این شرکت با دو دهه سابقه فعالیت در زمینه ارزیابی انطباق بعنوان یک شرکت بازرسی کننده نوع الف در زمینه بازرسی های فنی، کالاهای صادراتی و وارداتی و بازرسی از زنجیره های تامین بعنوان سازمانی یادگیرنده در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات و در راستای تأمین انتظارات مشتریان و ذینفعان شناخته شده است. این شرکت در طرح رتبه بندی عملکرد شرکت های بازرسی در اجرای طرح طاها در سال 1395 از سوی اداره کل سازمان استاندارد رتبه اول را کسب نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]