اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960425254517394

تپسل حامی رسمی نخستین رویداد بین‌المللی صنعت بازی‌سازی ایران

کد: 13960425254517394

https://goo.gl/WvPgQX

، تهران , (اخبار رسمی): تپسل به عنوان هوشمندترین بستر تبلیغات دیجیتال در ایران، حامی رسمی اولین رویداد بین‌المللی صنعت بازی‌سازی ایران (tgc) بود.

پنل چالش‌های یک ناشر بازی در حوزه‌ی جذب مخاطب و بازاریابی

تپسل با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی از تبلیغات دیجیتال، از محصول جدید خود، کالج تپسل در TGC رونمایی کرد و امکان یادگیری مدون دیجیتال مارکتینگ به‌صورت رایگان را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی تپسل، Tehran Game Convention) TGC) با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و GameConnection فرانسه به عنوان نخستین رویداد تجاری (B2B) بین‌المللی صنعت بازی‌سازی ایران برگزار شد.

این نمایشگاه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برقرار بود. هدف اصلی این رویداد، برقراری ارتباط میان فعالان صنعت بازی‌‌سازی ایران با سرمایه‌گذاران و ناشران بین‌المللی و ایجاد فرصت ورود بازی‌سازان ایرانی به بازارهای جهانی بود.

تپسل با در اختیار داشتن شبکه‌ گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال و ارائه‌ انواع تبلیغات مختلف روی این رسانه‌ها نیازهای تبلیغات دیجیتال مشتریان خود را برآورده می‌کند. هم‌چنین تپسل با ارائه‌ هوشمند تبلیغات، جریان درآمدی پایداری را بدون آسیب‌رساندن به تجربه‌ی کاربری برای ناشران تبلیغات فراهم می‌کند. مزیت اصلی تپسل استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناخت کاربران و ارائه تبلیغات مناسب به آن‌هاست.

TGC فرصت خوبی برای تپسل بود که از ویژگی‌ها و خدمات جدیدش رونمایی کند. تپسل با شعار “Smart advertise, Smart Monetize” در این رویداد حضور پیدا کرد و کمپینی با نام Smartize به ناشران خود ارائه کرد. در این کمپین، ضمن معرفی خدمات جدید تپسل (مثل اضافه‌شدن تبلیغات هم‌نما، Native، امکان نمایش تبلیغات در بستر iOS، ارائه کمپین‌های جامع دیجیتال، افزوده‌شدن امکان پشتیبانی فنی آن‌لاین و ...) طرح‌های حمایتی برای بازی‌سازان و ناشران تبلیغات دیده شده است. بکتوری نیز به عنوان ارائه‌دهنده خدمات ابری به ناشران بازی و اپلیکیشن‌های موبایل در ایران در این کمپین در کنار تپسل قرار گرفت تا با  ارائه بسته‌های پیشنهادی ویژه‌ای، توسعه‌دهندگان را از اولین لحظه تولید اپلیکیشن همراهی کند.

 تپسل هم‌چنین با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی از تبلیغات دیجیتال، از محصول جدید خود، کالج تپسل، در TGC رونمایی کرد و امکان یادگیری مدون دیجیتال مارکتینگ به‌صورت رایگان را فراهم کرده است.

تپسل به همکاری با برترین اپلیکیشن‌های ایرانی مفتخر است و حضور بیش از ۱۷ ناشر تپسل در TGC، استفاده از نشان تپسل در این غرفه‌ها و پذیرایی با اسمارتیز، باعث حضور پررنگ‌تر این شبکه‌ی تبلیغاتی شده بود و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی را کنجکاو و مشتاق به آشنایی با تپسل کرده بود.

در روز اول این رویداد، سبحان فروغی مدیرعامل تپسل در نشست «چالش‌های یک ناشر بازی در حوزه‌ی جذب مخاطب و بازاریابی» اظهار داشت: ما در تپسل از بازی‌سازان مستقل حمایت می‌کنیم و تلاش داریم هزینه‌های زیرساختی و تبلیغاتی آن‌ها را کاهش دهیم.

او هم‌چنین گفت:برای حل چالش جذب کاربر که بازی‌سازان با آن مواجه هستند، تنها استفاده از روش‌هایی که مورد استفاده بازی‌های مشابه و رقیب است، کافی نیست. باید روش‌های خلاقانه‌ی دیگری هم به کار برد. علاوه بر این روش‌ها، شبکه‌های تبلیغاتی هم می‌توانند در این زمینه به کمک بازی‌سازان بیایند. ما تجربه‌ی گرفتن صدهزار نصب فعال را در یک روز داریم.

روز دوم، جواد عابدی از بکتوری در نشستی با موضوع «چرا و چگونه یک بازی چندنفره بسازیم؟» حضور پیدا کرد که در آن با  تحلیل فضای بازی‌ها در ایران و جهان، پتانسیل صنعت بازی‌سازی در ایران را مورد ارزیابی قرار داد و به راه‌حل‌هایی با استفاده از پلتفرم‌های ابری برای پیاده‌سازی این بازی‌ها پرداخت.

محمود واعظی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)، رضا صالحی امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و حسن کریمی قدوسی (رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) در TGC از غرفه‌ی تپسل در این نمایشگاه بازدید کردند.

وزیر ارتباطات در بازدید از غرفه تپسل گفت: جای این کاری که شما می‌کنید (ایجاد درآمد مستقل برای بازی‌سازان) در سایر بخش‌ها خالی است.

از دیگر مهمانان غرفه‌ تپسل در این نمایشگاه می‌توان به پیر کارد مدیر ارشد GameConnection فرانسه و آقای حیدری، رئیس سازمان سینمایی اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تپسل

تپسل یک شبکه‌ی هوشمند تبلیغات دیجیتال است. در حال حاضر تپسل با در اختیار داشتن میلیون‌ها کاربر فعال و طیف وسیعی از رسانه‌های دیجیتال اعتماد بسیاری از برندهای ایرانی و بین‌المللی را برای حضور در فضای دیجیتال به خود جلب کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]