اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960427254790056

ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) برگزار می‌شود

کد: 13960427254790056

https://goo.gl/fRSyZt

، شیراز , (اخبار رسمی): ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) در بیستم مهرماه 1396 در شهر شیراز و با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص در حوزه، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، فروش و مدیریت ایران برگزار می‌شود.

ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) برگزار می‌شود
کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC)

رای اولین بار در جنوب کشور دبیرخانه کنفرانس اقدام به ارزیابی و تقدیر از برندهای محبوب داخلی در حوزه های مختلف در سطح استان فارس و جنوب کشور خواهد کرد.

به گزارش دبیرخانه این کنفرانس، پس از برگزاری موفقیت آمیز 5 دوره مجموعه کنفرانس های IMBC و 3 دوره تور و سمینار مدیریتی "کشتی مذاکره" برای بیش از 3000 نفر از مدیران، کارآفرینان و صاحبان برند در سال جاری ششمین کنفرانس ملی IMBC در سالن همایش‌های فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

این کنفرانس یک‌روزه در راستای سال "اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال" با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص در حوزه ، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، فروش و مدیریت، هم‌چون دکتر محمود محمدیان (مشاور ارشد بازاریابی، برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و مشاور ارشد بازاریابی و پژوهش بازار بانک ملت)، دکتر بهنود الله وردی نیک (مشاور ارشد برند، هدایتگر و استراتژیست کمپین های برندینگ)، دکتر یحیی علوی (مشاور ارشد بازاریابی و فروش و تنها سخنران بین المللی حرفه ای ایران)، مهندس نیما حکیمی مقدم (مشاور و استراتژیست بازاریابی و برند)، سخنرانی ویژه یک کارآفرین نمونه ملی در حوزه کارآفرینی، میزبان بیش از 500 نفر از مدیران، صاحبان برند، کارآفرینان و علاقه مندان این حوزه در شهر شیراز خواهد بود .

هم‌چنین برای اولین بار در جنوب کشور دبیرخانه کنفرانس اقدام به ارزیابی و تقدیر از برندهای محبوب داخلی در حوزه های مختلف در سطح استان فارس و جنوب کشور خواهد کرد که شامل معرفی این برندهای محبوب و اهدای لوح تقدیر و یا تندیس ویژه کنفرانس IMBC در روز برگزاری است.

به شرکت‌کنندگان در این کنفرانس گواهینامه معتبر از سوی دبیرخانه IMBC اعطا می‌شود و ثبت نام رسمی این کنفرانس از یکم تیرماه 1396 آغاز و تا بیستم مهرماه 1396 ادامه خواهد داشت.

گفتنی است برگزار کنندگان این کنفرانس گروه آموزشی اندیشه گستر با همکاری نمایندگی انحصاری پیام های بازرگانی صدا و سیمای استان فارس هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس به وبسایت رسمی آن به نشانی www.imbcgroup.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 07136241979 / 09174059002 مسئول دبیرخانه تماس بگیرند.

ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) برگزار می‌شود
کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC)

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی اندیشه گستر

گروه آموزشی اندیشه گستر، وابسته به هولدینگ اندیشه خلاق جهانی، در کنار شریک تجاری و علمی خود (گروه IMBC) ماهیت خود را بر مبنای اثربخشی به کسب و کار سازمان های خصوصی و دولتی، تولیدکنندگان، بازرگانان و صاحبان برند با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، سمینارها و کنفرانس های ملی و منطقه ای، تورهای اختصاصی آموزشی و آموزش های درون سازمانی در حوزه های بازاریابی، فروش، مهارت های کسب و کار، فنون مذاکره و برندسازی تعریف نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]