اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394040315730056

شیراز میزبان پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند

کد: 1394040315730056

http://bit.ly/1Hlyofi

، شیراز , (اخبار رسمی): پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC)، پنجم و ششم شهریور ماه 1394 در سالن همایش های بین المللی مخابرات شیراز برگزار خواهد شد.

پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC)

به شرکت کنندگان در این کنفرانس از سوی آکادمی TNV استرالیا گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی اندیشه‌گستر، پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) پنجم و ششم شهریورماه 1394 با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت در سالن همایش‌های بین المللی مخابرات شیراز برگزار می‌شود. در این کنفرانس 2 روزه چهره‌های شاخص حوزه IMBC و  بیش از 300 نفر از مدیران و صاحبان برند حضور خواهند داشت .


نیما حکیمی مقدم دبیر کنفرانس و مدیرعامل گروه شرکت‌های اندیشه مخاطبان اصلی این کنفرانس را طیف وسیعی از مدیران و کارشناسان دانست و اظهار داشت: مدیران عامل و مدیران ارشد سازمانهای دولتی و خصوصی، کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان برندها در صنایع مختلف، مدیران و مشاوران بازاریابی، تبلیغات، فروش و روابط عمومی، تولیدکنندگان و کارآفرینان در صنایع و برندهای مختلف، کارمندان واحدهای فروش و مارکتینگ برندهای داخلی و خارجی، دانشجویان و اساتید رشته های مدیریت، بازاریابی، MBA ، DBA  و ...، فروشندگان و صاحبان مشاغل خرد و کلان و بازاریابان و بازارسازان حرفه‌ای اصلی ترین مخاطبان این کنفرانس هستند.

 

مشاور و استراتژیست بازاریابی و برند ضمن تاکید بر اهمیت سطح کیفی کنفرانس ادامه داد: شش سخنران اصلی کنفرانس را بهنود الله وردی نیک (مشاور ارشد برند، هدایتگر و استراتژیست کمپین های برندینگ)، محمود محمدیان (مشاور ارشد بازاریابی، برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی)، رضا فضلی صالحی (استراتژیست بازاریابی و تبلیغات)، سارا ندافی کارشناس Visual Branding، کیوان طالب مدرس رسمی آکادمی TUVNORD آلمان و مجید کثیری بنیان گذار و مدیرعامل آژانس رسانه اخبار رسمی تشکیل می‌دهند.

 

حکیمی مقدم در ادامه به تشریح محورهای کنفرانس پرداخت و گفت: کمپین 5M+1  (پنج + 1 تصمیم کلیدی در IMBC)، تکنیک های افزایش اثربخشی تبلیغات و IMBC، رفتار مصرف کننده در IMC، کارگاه تخصصی Visual Branding، مهندسی فروش، مهندسی فروشنده و برندینگ بر مبنای روابط عمومی و محتوا (Content Branding) اصلی ترین محورهای پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) هستند.

وی در پایان تاکید کرد: در سال‌های گذشته، سه دوره کنفرانس IMBC در منطقه جنوب و یک دوره به صورت کشوری برای 1500 نفر برگزار شده است .به شرکت کنندگان در این کنفرانس از سوی آکادمی TNV استرالیا گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

شایان ذکر است ثبت نام رسمی این کنفرانس از یکم خردادماه  آغاز و تا بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت .

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس به وبسایت رسمی آن به نشانی www.imbcgroupe.ir مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشی اندیشه گستر

گروه آموزشی اندیشه گستر، وابسته به هولدینگ اندیشه خلاق جهانی، در کنار شریک تجاری و علمی خود (گروه IMBC) ماهیت خود را بر مبنای اثربخشی به کسب و کار سازمان های خصوصی و دولتی، تولیدکنندگان، بازرگانان و صاحبان برند با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، سمینارها و کنفرانس های ملی و منطقه ای، تورهای اختصاصی آموزشی و آموزش های درون سازمانی در حوزه های بازاریابی، فروش، مهارت های کسب و کار، فنون مذاکره و برندسازی تعریف نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.imbcgroupe.ir/
وبسایت پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش

رویدادمرتبط های:

| روز اول و آغازین پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند | روز دوم و آخر پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند | آغاز ثبت نام جهت شرکت در پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند | پایان مهلت ثبت نام در پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند