اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254857013

شرکت برگ در فاز 12 مجتمع پارس جنوبی

برگزاری سمینار سوپروایزری ماشین‌های دوار

کد: 13960428254857013

https://goo.gl/X8dVuE

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار سوپروایزری ماشین‌های دوار در تاریخ بیستم تیرماه سال جاری در فاز 12 مجتمع پارس جنوبی توسط شرکت برگ برگزار گردید.

سمینار سوپروایزری ماشین‌های دوار در فاز 12 مجتمع پارس جنوبی توسط شرکت برگ

در این سمینار، استانداردهای لازم در پایش وضعیت و توجه کارفرمایان به صلاحیت و دانش کافی پیمانکاران در اجرا و تجهیزات لازم نکاتی مطرح شد.

به گزارش شرکت برگ، در تاریخ بیستم تیرماه سال جاری سیمناری در خصوص سوپروایزری ماشین های دوار توسط شرکت برگ در فاز 12 مجتمع پارس جنوبی برگزار گردید. این سمینار آموزشی با به‌روزترین متد آموزشی سوپروایزری به همراه ارائه کاملترین روتورکیت از طرف شرکت برگ به صورت تئوری و عملی انجام شد و انواع کمیت‌ها (measurements) و مزایای آنها شرح داده شد. این سمینار با حضور مدیر واحد فنی مهندسی برگ، آقای مهندس حیدری و سرپرستان فروش برگ آقای مهندس مختاری و آقای مهندس جوانمرد برگزار شد.

در این جلسه مباحثی در خصوص اهمیت استقرار و اجرای منظم برنامه پایش وضعیت تجهیزات دوار (CM) به عنوان یکی از نیازهای اساسی برای سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه(PM) ، آنالیز ارتعاشات به عنوان یکی از روش ها و پایش وضعیت در صنایع مختلف نفت و گاز و پتروشیمی مباحثی مطرح شد. در این سمینار انواع مراحل استاندارد سوپروایزری شامل:

1- انواع سنسور 2- انواع Measurement 3- ‌کارت‌های مانیتورینگ، پایش 4- آنالیز ارتعاشات 5-آنالیزپارامترهای پروسه‌ای و نیز در خصوص مطالعات اولیه و ثانویه و اجرای سوپروایزری به تفصیل توضیحاتی ارائه گردید. 

از نکات کلیدی و حساس مطرح شده در این سمینار، استانداردهای لازم در پایش وضعیت و توجه کارفرمایان به صلاحیت و دانش کافی پیمانکاران در اجرا و تجهیزات لازم نکاتی مطرح شد

در بخش پرسش پاسخ؛ درباره بهینه کردن سیستم های سوپروایزری فاز 12، نکات تعمیراتی و تعمیرات پیشگیرانه (PM) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دورنمای ارتباطات فنی و آموزشی کاملتر در این زمینه بین شرکت برگ و واحد 12 پارس جنوبی تدوین شد.

در بخش آخر در مورد تنوع برندهای نصب شده در زمینه (سوپروایزری) در پالایشگاه  و خدماتی که شرکت برگ در این خصوص می‌تواند ارائه بدهد، بحث و تبادل نظر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتوماسیون صنعتی برگ

شرکت برگ در سال 1371 با هدف مشاوره، طراحی، بهبود و ارایه سامانه های فناورانه صنعتی و انتقال دانش و توان مهندسی در زمینه اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و سامانه های پایش وضعیت (Condition Monitoring) تجهیزات دوار صنعتی تأسیس گردید. در طول سالهای گذشته و به ضرورت پروژه های اجرا شده اقدام به تحقیق، شناسایی و طراحی راهکارهای مفید مهندسی نمود و با طراحی و پیاده سازی طرح های توسعه فنی و مدیریتی، توان خدمت رسانی خود را افزایش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]