اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255407403

آشنایی با دستگاه روغن‌گیری پرس سرد کالیبر 35 میلی‌متر

کد: 13960503255407403

https://goo.gl/wxt6ah

، (اخبار رسمی): دستگاه روغن گیری پرس سرد 35 با توجه به وجود راندمان بالا در روغن‌گیری و تولید روغن گیاهی و طبیعی، مناسب‌ترین انتخاب برای فروشگاه‌ها و مشاغل کوچک است.

دستگاه روغن گیری پرس سرد 35 ساخت ایران کلدپرسینگ می باشد که انتخابی مناسب برای فروشگاه ها می باشد

دستگاه پرس سرد 35 میلیمتر با استفاده از برق تک فاز مناسب استفاده در منازل، آزمایشگاه‌ها و مشاغل کوچک زود‌بازده است.

این دستگاه پرس سرد کوچک‌ترین مدل ساخته‌شده توسط شرکت ایران کلدپرسینگ است که دارای مصرف برق بسیار پایین ( فقط ۷۰۰ وات) است و با توجه به مقرون‌به‌صرفه‌بودن آن و با استفاده از برق تک فاز، مناسب‌ترین انتخاب برای عطاری‌ها، مشاغل خانگی کوچک و فروشگاه‌هاست. از بزرگ‌ترین مزایای آن می‌توان به وجود راندمان بالا در روغن‌گیری دانه‌های روغنی و تولید روغن طبیعی هم‌چون روغن کنجد، زیتون و غیره است.

دستگاه پرس سرد 35 میلی‌متر به همراه تابلو برق، میز و مجهز به گیربکس سایکلو ضدشوک عرضه می‌شود.

این دستگاه روغن‌کشی قادر است بدون ایجاد آلودگی محیطی و صوتی تا ۱۵۰ کیلوگرم دانه را به روغن و کنجاله تبدیل کند. هم‌چنین میز آن قابلیت جداشدن پایه برای استفاده روی کابین را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کلدپرسینگ

مشخصات شرکت تکمیل نشده استگروه ایران کلد پرسینگ در راستای تولید روغن های خوراکی گیاهی و ماشین آلات روغن کشی به روش سرد ، تلاش بسیاری در فرهنگسازی جهت استفاده عموم مردم از روغن های ویتامینه بکر و بدون تصفیه شیمیایی نموده است و این افتخار را دارد که اولین و قویترین شرکت در ارائه این خدمات و پیشرو در عرصه ملی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]