اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960422254377403

اختراع دستگاه روغن گیری پرس سرد از دانه‌های روغنی

کد: 13960422254377403

https://goo.gl/cRoXEG

، (اخبار رسمی): ایران کلدپرسینگ بزرگترین سازنده دستگاه روغن گیری و روغن کشی در کشور است که از سال 1375 شروع به تولید این محصول کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده این محصول در سطح کشور و بین الملل مطرح است.

ثبت اختراع روش پرس سرد از سال ۱۳۷۵ به شماره ۲۵۵۲۶ با روش اکستروژنی در اختیار این شرکت بوده و هر گونه ادعای ساخت و یا فروش ماشین آلات با نام پرس سرد به جز ساخت این شرکت خلاف قانون لست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کلدپرسینگ، خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی جامعه نسبت به سلامتی و استفاده از مواد غذایی ارگانیک از جمله روغن‌های گرفته شده به روش پرس سرد میزان تقاضا برای این روغن‌ها و در نتیجه ماشین آلاتی که توانایی روغن گیری به این روش را دارند به طرز چشمگیری افزایش داشته است.

با توجه به شرایط فوق و نیاز بازار جهت تهیه این نوع دستگاه‌ها بر آن شدیم تا اطلاعاتی در اختیار هموطنان مبنی بر تفاوت‌های ماشین آلات ساخت این شرکت با ارقام وارداتی و ساخت داخل کپی کاری شده قرار دهیم تا از ضرر و زیان احتمالی افرادی که قصد خرید این خط تولیدی را دارند تا حد ممکن جلو گیری به عمل آید:


ثبت اختراع روش پرس سرد از سال ۱۳۷۵ به شماره ۲۵۵۲۶ با روش اکستروژنی در اختیار این شرکت بوده و هر گونه ادعای ساخت و یا فروش ماشین آلات با نام پرس سرد به جز ساخت این شرکت خلاف قانون است.

تمامی استاندارد‌های روغن بکر (پرس سرد) در کشور بر اساس روغن خروجی دستگاه‌های ساخته شده توسط این شرکت تنظیم گردیده و به عنوان مرجع شناخته می‌شود. لذا تضمینی برای مطابق بودن کیفیت و کمیت روغن خروجی دستگاه‌های متفرقه با دستگاه‌های ساخت ایران کلد پرسینگ و در نتیجه استاندارد ملی و بین المللی وجود ندارد.

اصطلاح پرس سرد را زمانی می‌توان به این ماشین آلات اطلاق کرد که روغن خروجی دستگاه زیر ۴۵ درجه سانتیگراد باشد.دستگاه‌های متفرفه فاقد این مشخصه هستند.

یکی از مواردی که اکثر خریداران از آن بی اطلاع هستند تعداد شیفت‌های کاری دستگاه در ۲۴ ساعت است. به این معنا که سایر فروشندگان ظرفیت‌های خود را بر اساس ساعت اعلام میکنند و هرگز به این مطلب اشاره نمی‌کنند که ماشین آلات آنها روزانه تنها بین ۵ الی ۸ ساعت قادر به کار است و این به دلیل ضعف آلیاژ استفاده شده و ضعف موتور و گیربکس و ضعف در مهندسی ساخت است.


این در حالی است که دستگاه‌های ساخت این شرکت قابلیت کارکرد شبانه روزی را دارا هستند و میتوانند تا ۱ سال به طور مداوم وبدون وقفه کار کنند.


برخی از امتیازات پرس‌های سرد ساخت ایران کلد پرسینگ:
۱- عدم محدودیت در روغنکشی از انواع دانه‌های روغنی به این معنا که خریداران با داشتن یک دستگاه توانایی روغن گیری از بیش از ۱۰۰ نوع دانه روغنی را بدون کوچکترین تغییری در دستگاه دارا هستند. ( همچون روغن کنجد ) 
۲- درصد استحصال بسیار بالا و بی رغیب در سطح بین المللی به عنوان مثال برای دانه کنجد و تولید روغن کنجد تنها با یک بار پرس تا ۵۴% استحصال روغن صورت میگیرد. این مهم جدای از بحث فنی ؛ از نظر اقتصادی به معنای حد اقل ۲۰% قیمت تمام شده پایین تر روغن برای تولید کننده خواهد بود زیرا توان مفید دستگاه‌های دیگر در بازار حد اکثر ۴۵% است.۳- عدم احتیاج به اپراتور دایمی زیرا عملیات روغن گیری به صورت کاملا خودکار و مداوم انجام میگیرد و اپراتور تنها وظیفه نظارتی دانه را بر عهده دارد.
۴- کارکرد دائمی بدون وقفه حتی تا ۱ سال
۵- پشتیبانی ۲۴ ساعته
۶- نصب راه اندازی و آموزش در هر مکان و زمان
۷- یکسال گارنتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از زمان نصب و راه اندازی


برخی از امتیازات گروه ایران کلد پرسینگ جهت حمایت از تولید کنندگان تازه وارد:
۱- کمک به تازه واردین به گروه ایران کلد پرسینگ جهت شناخت بازار نهاده ( دانه‌های روغنی ) و بازار ستاده ( روغن و کنجاله ).
۲- انجام خرید‌های هم زمان دانه برای گروه که موجب تقلیل قیمت دانه می‌گردد.
۳- هم سانی محصولات در کل کشور که به ارائه یک استاندارد مشخص برای محصولات واحد‌های تازه تاسیس می انجامد که حاصل آن سهولت فروش محصولات واحد‌های جدید به پشتوانه سابقه فروش گذشته گروه است.
۴- توانایی کار کرد حجم‌های بالای دانه به واسطه همکاری با گروه ایران کلدپرسینگ.
۵- تعیین قیمت فراورده‌های روغنی و کنجاله در صورت تمرکز گروه بر روی محصولی خاص.
۶- معرفی منابع دانه جهت خرید دانه روغنی و یا روغنکشی کارمزدی به واحد‌ها بر اساس پراکندگی جغرافیایی آنها.
۷- همکاری و ارتباط با سایر تولید کنندگان روغن به روش پرس سرد در کشور و خارج از کشور.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کلدپرسینگ

مشخصات شرکت تکمیل نشده استگروه ایران کلد پرسینگ در راستای تولید روغن های خوراکی گیاهی و ماشین آلات روغن کشی به روش سرد ، تلاش بسیاری در فرهنگسازی جهت استفاده عموم مردم از روغن های ویتامینه بکر و بدون تصفیه شیمیایی نموده است و این افتخار را دارد که اولین و قویترین شرکت در ارائه این خدمات و پیشرو در عرصه ملی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ