اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960422254367403

راه‌اندازی واحد روابط عمومی ایران کلدپرسینگ بر روی وب سایت اخبار رسمی

کد: 13960422254367403

https://goo.gl/PZ8k24

، (اخبار رسمی): در صفحه رسمی شرکت ایران کلدپرسینگ، علاقه‌مندان می‌توانند با آخرین اخبار روز شرکت ایران کلدپرسینگ آشنا شده و همچنین زودتر از دیگران، از رونمایی محصولات این شرکت مطلع شوند.

روابط عمومی ایران کلدپرسینگ بر روی اخبار رسمی راه اندازی شد

به گزارش شرکت ایران کلد پرسینگ، این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید روغن های گیاهی همچون روغن کنجد روغن زیتون و غیره به روش پرس سرد با افتخار اعلام میدارد که اولین و تنها تولید کننده دستگاه های روغن کشی (coldpress) در ایران بوده و از سال ۱۳۷۵ اقدام به عرضه ماشین آلات به بازار داخل جهت حمایت از تولید کنندگان ایرانی کرده است.

در حال حاضر این شرکت در راستای ارتباط با مشتریان گرامی و همچنین، اطلاع رسانی هرچه بهتر در زمینه فعالیت های خدماتی و تولیدی خود، روابط عمومی آنلاین خود را بر روی وب سایت اخبار رسمی راه اندازی کرده و علاقه‌مندان برای مشاهده اخبار این شرکت می‌توانند به آدرس https://news.akhbarrasmi.com/company/7403 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کلدپرسینگ

مشخصات شرکت تکمیل نشده استگروه ایران کلد پرسینگ در راستای تولید روغن های خوراکی گیاهی و ماشین آلات روغن کشی به روش سرد ، تلاش بسیاری در فرهنگسازی جهت استفاده عموم مردم از روغن های ویتامینه بکر و بدون تصفیه شیمیایی نموده است و این افتخار را دارد که اولین و قویترین شرکت در ارائه این خدمات و پیشرو در عرصه ملی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]