اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960507255740011

استقبال گسترده از غرفه دفترشما در نمایشگاه الکامپ ۹۶

کد: 13960507255740011

https://goo.gl/iJ5GHd

، تهران , (اخبار رسمی): حضور دفتر شما در نمایشگاه الکامپ امسال با استقبال بی نظیر مراجعه کنندگان روبرو شد و بسیاری از بازدیدکنندگان در همان غرفه سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی خود را برای آزمایش فعال کردند.

دفترشما در الکامپ 96

بسیاری از مشتریان ترجیح دادند از تخفیف ۲۰ درصدی نهایت استفاده را برده و در روزهای نمایشگاه سرویس‌های دفترکار مجازی را خریداری کردند.

به گزارش روابط عمومی دفترشما دوشنبه هفته گذشته، بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه های تهران به کار خود پایان داد.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ با بیش از ۸۰۰ شرکت از ایران و ۲۰ کشور خارجی، در فضایی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع عصر دیروز به ایستگاه آخر کاری خود رسید. دفتر شما در سالن ۸ این نمایشگاه حضور داشت.

حضور دفتر شما با استقبال بی نظیر مراجعه کنندگان روبرو شد و بسیاری از بازدیدکنندگان در همان غرفه سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی خود را برای آزمایش فعال کردند.

بسیاری از مشتریان هم ترجیح دادند از تخفیف ۲۰ درصدی نهایت استفاده را برده و در روزهای نمایشگاه سرویس‌های دفترکار مجازی را خریداری کردند.

مراجعه کنندگان همچنین پشت بنر اینستاگرامی دفترشما عکس یادگاری گرفتند. دوربین صداو سیما و دیگر رسانه‌ها در غرفه دفتر شما حضور پیدا کردند و از فعالیت‌های ما در حوزه دفتر کار مجازی گزارش تهیه کردند.

در روز پایانی این نمایشگاه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، به بازدید از سالن الکام استارز در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ پرداخت.

او پس از بازدید از سالن الکام‌استارز، در جمع استارتاپ‌ها به سخنرانی پرداخت و گفت: در سه سال گذشته موانع زیادی بسیار از موانع پیش پای استارتاپ‌ها برطرف شده است، اما همچنان مشکلات زیادی بر سر راه است.

او با اشاره به رشد چشمگیر کسب و کارهای نوآور و کسب و کارهای مجازی ادامه داد: به کمک استارت‌آپ‌ها تحولات قابل توجهی در ساختار کسب ‌وکارهای سنتی رخ داده است و با توجه به این جهش، شتاب توانی این شرکت‌ها و تحولات عمده عرصه اقتصاد کشور در آینده بسیار نزدیک پیش بینی می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]