اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960509255977456

فراخوان نمایش آثار عکاسان ایرانی در گالری آنلاین یوز

یک قاب به وسعت ایران ...

کد: 13960509255977456

https://goo.gl/cX8ZbA

، تهران , (اخبار رسمی): موتور جستجوی یوز برای انتقال احساس و هویت ایرانی به کاربران خود، از عکاسان ایرانی کمک می‌گیرد. هنرمند ایرانی، اثر خود را با نام خودش، در گالری یوز در معرض بیش از ۲۰۰ هزار بازدید قرار می‌دهد. یوز نیز از ظرفیت عکس‌های ایرانی، برای انتقال احساس و هویت ایرانی، بهره‌مند می‌شود.

فراخوان نمایش آثار عکاسان ایرانی در گالری آنلاین یوز

محل اولین مواجهه و نقطه اتصال کاربران هر سایت، صفحه اول آن است. یوز این نقطه اتصال را به یک گالری عکس بدل کرده است تا بهترین حس را کاربران خود هدیه دهد.

یک قاب به وسعت ایران!

به گزارش روابط عمومی موتور جستجوی یوز، یک موتور جستجوی بومی علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات، به نشانه‌های بومی هم نیاز دارد. اینکه زبان اصلی یک موتور جستجو فارسی باشد و به محتوای فارسی توجه کند، برای ایرانی بودن کافی است. لازم است نشانه‌های بصری و نمادهای ایرانی نیز به خدمت گرفته شوند. صفحه اول هر موتور جستجو، دروازه ورود کاربران آن است. اگر بنا باشد موتور جستجویی ایرانی باشد، در همین قابِ صفحه اول باید هویت خود را نشان دهد. قابی به وسعت تمام ایران ...

 

یوزِ ایرانی ...

یوز یک موتور جستجوی ایرانی است. در مقایسه با جستجوگرهای جهانی مانند google و ‌bing، بر روی محتوای وب فارسی متمرکز است. یوز قرار است در پاسخ به جستجوهای فارسی‌زبان‌ها، پاسخ‌های هوشمندانه ارائه کند. البته راهی که یوز از سال ۱۳۸۸ شروع کرده هنوز ادامه دارد و با کمک هزاران کاربر مهربانش، هر روز بهتر و کامل‌تر می‌شود.

 

گالری عکس یوز

محل اولین مواجهه و نقطه اتصال کاربران هر سایت، صفحه اول آن است. یوز این نقطه اتصال را به یک گالری عکس بدل کرده است تا بهترین حس را کاربران خود هدیه دهد.
قرار است عکس‌های صفحه اول یوز، از این ویژگی‌ها برخوردار باشند:

  • تازگی
  • زیبایی
  • با کیفیت و وضوح بالا
  • حاوی مضمون و هویت ایرانی (شامل جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، اجتماعی و ...)
  • نگاه از زاویه خاص به مناسبت‌ها و رویداد‌ها

 

فراخوان همراهی عکاسان ایرانی

یوز برای انتقال احساس و هویت ایرانی به کاربران خود، از عکاسان هنرمند ایرانی کمک می‌گیرد. آنچه در این فراخوان مطرح است، یک همکاری دوجانبه است میان یوز و عکاسان خوش‌ذوق.

عکاس هنرمند ایرانی، اثر هنری خود را با درج نام صاحب اثر و سایر اطلاعات مربوط به آن، در گالری یوز در معرض دید هزاران کاربر سایت قرار می‌دهد. یوز نیز از ظرفیت اثر هنری عکاسان کشور، برای انتقال احساس و هویت ایرانی، بهره‌مند می‌شود.

یوز تمام عکاسان خوش‌ذوق ایرانی را به این همراهی دعوت می‌کند.

 

شرایط ارسال عکس:

لطفا پیش از ارسال آثار خود به نکات زیر توجه کنید:

  • همه عکاسان آماتور و حرفه‌ای ایرانی مجاز به شرکت در این فراخوان هستند.
  • عکس‌ها می‌تواند با دوربین عکاسی دیجیتال حرفه‌ای و یا نیمه‌حرفه‌ای گرفته شده باشد.
  • هر عکاس محدودیتی در تعداد عکس ارسالی ندارد.
  • عکس‌ها نام‌گذاری شده و به همراه یک فایل متنی(ترجیحا word) شامل، مشخصات صاحب اثر، اطلاعات تماس و توضیحات وی پیرامون هر عکس، ارسال شود.
  • شرکت در فراخوان تنها از طریق بارگزاری آثار و ارسال آن‌ از طریق ایمیل [email protected]  امکان‌پذیر است.
  • دستکاری و ویرایش ساختاری در عکس‌ها مجاز نیست و عکاسان تنها می‌توانند در حد استانداردهای پذیرفته شده عکاسی مستند و فتوژورنالیسم اقدام به ویرایش و ادیت عکس‌ها کنند (تنها تغییر کنتراست، سیاه و سفید کردن، اصلاح رنگ و کراپ عکس بلامانع است.)
  • یوز ارسال کننده عکس را صاحب اثر و تولیدکننده تلقی می‌کند و هرگونه مسئولیت در این مورد بر عهده ارسال کننده خواهد بود.

 

اندازه عکس‌ها

  • رزولوشن تصاویر حداقل ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل باشد.
  • فرمت عکس‌ها JPEG, RAW باشد.

 

راه‌های ارتباطی و تماس

آدرس موتور جستجوی یوز: تهران، خیابان بیهقی، نبش خیابان شانزدهم، ساختمان فناوری اطلاعات، طبقه شانزدهم
شماره تماس: ۸۴۸۰۳۶۵۴ (از ساعت ۱۰ تا ۱۷)

آدرس سایت: http://yooz.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوز

در حال حاضر بارگذاری داده‌های یوز در مرکز داده‌ای با بیش از 200 سرور اختصاصی انجام می‌شود. بیش از ۵ میلیارد صفحه اصلی مورد نیاز کاربران ایرانی، واکشی، رصد و آرشیو ‌می‌شود و در هر لحظه، عملیات جستجو بر روی بیش از یک و نیم میلیارد صفحه وب انجام می‌گیرد. گراف وب یوز هم‌اکنون مشتمل بر بیش از ۳۰ میلیارد آدرس منحصر به فرد و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]