اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960514256407456

سرویس پیش‌نمایش لینک یوز در نسخه جدید پیام‌رسان سروش

توی این لینک چه خبره؟

کد: 13960514256407456

https://goo.gl/SBXV6H

، تهران , (اخبار رسمی): از خرداد ماه سال جاری که همکاری راهبردی دو مجموعه یوز و سروش به شکل جدی آغاز شد، به عنوان اولین اقدام موثر سرویس «پیش‌نمایش لینک» در تیم فنی یوز پیاده‌سازی شد و در نسخه ۰.۲۸.۰ سروش در معرض استفاده کاربران این پیام‌رسان محبوب ایرانی قرار گرفت.

 توی این لینک چه خبره؟
نمونه پیش‌نمایش لینک یوز، در پیام‌رسان سروش

همزمان با بهره‌برداری رسمی از سرویس پیش‌نمایش لینک، مدیر پروژه یوز اعلام کرد تمام کسب‌وکار‌های الکترونیک و استارتاپ‌ها می‌توانند از این سرویس استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی یوز، نسخه جدید پیام‌رسان سروش با قابلیت پیش‌نمایش لینک رونمایی شد. حتما در تلگرام دیده‌اید که وقتی در متن پیام، لینک یا آدرس یک وب‌سایت را درج می‌کنید بلافاصله بعد از درج لینک چکیده‌ای از محتوای داخل آن نمایش داده می‌شود. این اطلاعات معمولا شامل عنوان سایت، عکس مرتبط با صفحه و چند خط توضیح از محتوای داخل صفحه است.

پیاده‌سازی این امکان از نظر فنی کمی پیچیده است. ابتدا لازم است لینک درج شده توسط کاربر تشخیص داده شود و در ادامه محتوای موجود در آن صفحه شناسایی و چکیده اطلاعات آن استخراج شود. با توجه به تعداد آدرس‌ها و تنوع صفحات وب، علاوه بر پیچیدگی‌های پیاده‌سازی، ارائه سرویس «پیش‌نمایش لینک» نیازمند زیرساخت مناسب نیز هست.
از آنجایی که در گراف وب یوز تا به حال بیش از ۵ میلیارد صفحه منحصر به فرد جمع‌ شده، پیاده‌سازی این سرویس برای تیم فنی یوز به مراتب ساده‌تر است. از خرداد ماه سال جاری که همکاری راهبردی دو مجموعه یوز و سروش به شکل جدی آغاز شد، به عنوان اولین اقدام موثر این سرویس در تیم فنی یوز پیاده‌سازی شد و در نسخه ۰.۲۸.۰ سروش در معرض استفاده کاربران این پیام‌رسان محبوب ایرانی قرار گرفت. نسخه جدید سروش هفتم مرداد ماه با تغییرات مختلف و امکانات جدید شامل امکان «پیش‌نمایش پیوند» در کافه‌بازار، گوگل‌پلی و مایکت قرار گرفت.
همزمان با بهره‌برداری رسمی از سرویس پیش‌نمایش لینک، مدیر پروژه یوز اعلام کرد تمام کسب‌وکار‌های الکترونیک واستارتاپ‌ها می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوز

در حال حاضر بارگذاری داده‌های یوز در مرکز داده‌ای با بیش از 200 سرور اختصاصی انجام می‌شود. بیش از ۵ میلیارد صفحه اصلی مورد نیاز کاربران ایرانی، واکشی، رصد و آرشیو ‌می‌شود و در هر لحظه، عملیات جستجو بر روی بیش از یک و نیم میلیارد صفحه وب انجام می‌گیرد. گراف وب یوز هم‌اکنون مشتمل بر بیش از ۳۰ میلیارد آدرس منحصر به فرد و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]