اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960604259047456

از اخبار و ویدئوهای داغ جا نمانید

«یوزداغ»، سرویس جدید موتور جستجوی یوز برای اخبار داغ

کد: 13960604259047456

https://goo.gl/eMFmcc

، تهران , (اخبار رسمی): از آخرین روز مرداد ماه ۹۶ کاربران موتور جستجوی یوز در پایین صفحه اصلی این جویشگر، تصاویر کوچکی را مشاهده می‌کنند. تصاویری از خبرسازترین اتفاقاتی که در فضای مجازی، داغ شده در این بخش نمایش داده می‌شود.

از خبرها و ویدئوهای داغ جا نمانید
در یوزداغ (سرویس جدید موتور جستجو یوز) ویدئوها و اتفاقات داغ روز را ببینید

یوزداغ قرار است خبرسازترین اتفاقات و ویدئوهای روز را به کاربر نمایش دهد. برای دیدن مطالب داغ فضای مجازی و دنیای وب، به یوزداغ در yooz.ir سر بزنید.

به گزارش موتور جستجوی ایرانی یوز، از آخرین روز مرداد ماه ۹۶ کاربران موتور جستجو یوز در پایین صفحه اصلی این جویشگر، تصاویر کوچکی را به شکل ناتمام مشاهده می‌کنند. برای دیدن تصاویر به صورت کامل کاربر صفحه را اسکرول می‌کند و با مجموعه‌ای از خبرسازترین اتفاقاتی که در فضای مجازی، داغ شده مواجه می‌شود. اتفاقاتی که در دنیای وب فارسی بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. سرویس جدید یوز با نام یوزداغ، ویترینی است از داغ‌ترین خبرها و ویدئوهایی که در موتور جستجوی یوز جمع‌آوری می‌شود.
مثلا در لحظه تنظیم این خبر، این آیتم‌ها در صدر اتفاقات یوزداغ دیده می‌شود:

• کشتی کم نظیر حسن یزدانی با ماکائوف در فینال جهانی2017
• کنایه محسن هاشمی به دوران شهرداری احمدی‌نژاد
• دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری
• درد دل مهران مدیری در آخرین لحظه‌های برنامه دورهمی

مدیر پروژه یوز در مورد سرویس جدید این موتور جستجو گفت: «یوز در حال حاضر علاوه بر جستجو در بیش از ۵ میلیارد صفحه وب فارسی، خبرگزاری‌ها و وبلاگ‌های فارسی را نیز رصد می‌کند. با استفاده از این زیرساخت، سرویس جدیدی با نام یوزداغ در آپدیت جدید یوز ارائه می‌شود. برای جانمایی این سرویس، صفحه اصلی یوز را انتخاب کردیم تا کاران یوز به محض مراجعه، ترندهای خبری و ویدئویی را مشاهده کند.»

یوزداغ قرار است خبرسازترین اتفاقات و ویدئوهای روز را به کاربر نمایش دهد. برای دیدن مطالب داغ فضای مجازی و دنیای وب، به یوزداغ در yooz.ir سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوز

در حال حاضر بارگذاری داده‌های یوز در مرکز داده‌ای با بیش از 200 سرور اختصاصی انجام می‌شود. بیش از ۵ میلیارد صفحه اصلی مورد نیاز کاربران ایرانی، واکشی، رصد و آرشیو ‌می‌شود و در هر لحظه، عملیات جستجو بر روی بیش از یک و نیم میلیارد صفحه وب انجام می‌گیرد. گراف وب یوز هم‌اکنون مشتمل بر بیش از ۳۰ میلیارد آدرس منحصر به فرد و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]