اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256066924

«خلق محصول ناب»، کتابی که به خوانندگانش گواهینامه آموزشی می‌دهد

کد: 13960510256066924

https://goo.gl/Qzcdb6

، اصفهان , (اخبار رسمی): «خلق محصول ناب» حاصل سالها تجربه عملی در ساختن محصولات عالی در کلاس جهانی است. این کتاب آخرین اثر محمد آکوچکیان در حوزه تفکر استراتژیک و مدیریت نوآوری است و شما را با فرایند مدرن خلق محصولاتی برای مردم سراسر دنیا آشنا می‌کند که پیش از تولید به بازاریابی و فروش خود کمک می‌کنند.

اولین کتابی که به خوانندگانش گواهینامه آموزشی می دهد
کتاب خلق محصول ناب

کتاب خلق محصول ناب درباره خلق محصول است و نه بازاریابی آن. اما در خلال سفر باشکوهمان شما خواهید دید که چرا رهبران عصرِ جدید باید توانمندیهای کاملا متفاوتی داشته باشند.

هر روز صبح که ایمیل خودمان را چک می‌کنیم به هر همایشی دعوت می‌شویم و هر وقت شبکه‌های اجتماعی‌مان را چک می‌کنیم، بیشترین اطلاعیه آموزشی که می‌بینیم مربوط به بازاریابی و فروش است. یکی اصول تبلیغات حرفه‌ای را به درستی عرضه می‌کند، دیگری اصرار دارد با یک سخنرانی انگیزشی و ورق‌بازی، فروش شما صد برابر شود. این وسط اما آبی برای کسب و کارها گرم نمی‌شود! چرا؟ چون کسی پاسخ نمی‌دهد، چه چیز را باید فروخت؟ همین محصولات بی‌کیفیت و تاریخ گذشته را؟ همین تولیدات وصله‌زده را؟ هیچ کس درباره تولید کالا صحبت نمی‌کند.
بر خلاف تصور خیلی‌ها در عصرِ جدید کسب و کار، فرایند بازاریابی، پیش از زمان خلق ایده یک محصول آغاز می‌شود. در این کتاب خواهیم دید که محصولات ناب به دلیل فرایند متفاوتی که برای خلق‌شدن طی می‌کنند، بخش اعظمی از بار بازاریابی را به دوش می‌کشند. واقعا متخصصان بازاریابی که کارشان را پیش از تولید آغاز نمی‌کنند، از ارزش افتاده‌اند.
اگر کتاب «خلق یک محصول عالی» را با پخت یک غذای فوق‌العاده یکی بدانیم، این کتاب شباهت زیادی به کتاب «آشپزیِ چهار فصل» دارد.
استیو جابز می‌گوید: «خلق محصول عالی به معنای ساخت وسیله‌ای قابل ستایش است که شرکت‌ها را به بالاترین جایگاه و مقام می‌رساند». این کتاب ترکیبی است از مفاهیم و نتایج مدیریت استراتژیک، ‌بازاریابی، رهبری کسب‌وکار و مجموعه‌ای از چارچوب‌‌ها در دانش‌های کاربردیِ کسب‌وکار. این کتاب برای کسانی است که تلاش می‌کنند ساختار ذهنی خود و سازمانشان را با هدف کسب توانایی تولید یک محصول در سطح بین‌‌المللی با کیفیت عالی تغییر دهند.

کتاب خلق محصول ناب حاصل ۱۰ سال مطالعه، تحقیق و حضور جدی در کسب و کارها، پروژه ها، سخنرانیها، کارگاهها و دوره‌های MBA از جنوب شرقی آسیا تا غرب خاورمیانه، از آسیای میانه تا جنوب خلیج فارس است. اینها کشورهای توسعه یافته‌ای هستند که یک دغدغه جدی دارند. آیا می‌توانیم محصولی عالی با قابلیت عرضه جهانی بسازیم؟ کتاب تلاش می‌کند با زبانی ساده و شیوا به این سوال پاسخی جدی بدهد.
 کتاب خلق محصول ناب درباره خلق محصول است و نه بازاریابی آن. اما در خلال سفر باشکوهمان شما خواهید دید که چرا رهبران عصرِ جدید باید توانمندیهای کاملا متفاوتی داشته باشند. در این کتاب شما با فرایند مدرن خلق محصولات عالی برای مردم دنیا آشنا می‌شوید. محصولاتی که پیش از تولد به بازاریابی و فروش خودشان کمک می‌کنند.

 

محتوای چند رسانه‌ای آنلاین در کتاب
این کتاب عملا حاصل محتوای کلاسهای درسی و کارگاههای عملی است که با ویدئوهای ارزشمند، فایلهای مکمل و … تقویت شده است. این محتوا در دلِ محتوای کتاب به شکلی نوآورانه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

کتاب بخوانید و گواهینامه بگیرید
در پایان هر فصل یک پروژه وجود دارد. این پروژه‌ها در کنار هم یک پروژه کامل را شکل می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم یک خواننده صرف نباشید و در فرایند کتاب مشارکت جدی داشته باشید. این پروژه را برای آکادمی ارسال می‌کنید. چنانچه اصول گفته‌شده در کتاب را رعایت کرده باشید، یک گواهی‌نامه دیجیتال از آکادمی مجازی ایرانیان برای شما ارسال خواهد شد.
هدف از این کار، گواهی‌نامه نیست. هدف این است که شما چیزی بسازید که به آدم‌های دنیا زندگی بهتری ببخشید.

از طریق این لینک می توانید سرفصلها را مطالعه کنید و همچنین فصل اول کتاب را دانلود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی مجازی ایرانیان

آکادمی مجازی ایرانیان، به عنوان اولین مرکز رسمی آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران، بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، برای همیشگی نمودن فرایند انتقال دانش است. در سال 88 این مدل کسب و کار آکادمی مجازی ایرانیان را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی کرد. نشان عالی مدیر سال و مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام، عناوین مهم دیگر آکادمی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب