اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960628261516924

چگونه دانش دوره آنلاین MBA را به صورت عملی در کسب و کار خود پیاده کنیم؟

برنامه MBA Challenge چیست؟

کد: 13960628261516924

https://goo.gl/kVrmTG

، اصفهان , (اخبار رسمی): یک دوره MBA وقتی موثر است که دانشجو بتواند دانش دوره را به صورت عملی در کسب و کار خود پیاده کند و اثرات آن را به صورت ملموس مشاهده کند. برنامه MBA Challenge به صورت اختصاصی توسط مرکز EBS سوئد به صورتی طراحی شده که گام به گام دانشجو را در مسیر طراحی، اقدام و ارزیابی قرار دهد.

برنامه MBA Challenge چست؟
کارگاه MBA Sharks بخشی از برنامه MBA Challenge است که به صورت حضوری در فضائی لاکچری برگزار می شود

دانش آموختگان پس از اتمام این برنامه به گنجینه ای درون ساخت از دانش، مهارت و تفکر لازم برای ساخت مدلهای متناسب با نیاز کسب و کار خودشان دسترسی خواهند داشت.

به گزارش آکادمی مجازی ایرانیان، بیست و دومین دوره آنلاین MBA در این آکادمی در حالی آغاز می‌شود که یک برنامه جدید در کنار این دوره جلب توجه می‌کند. این بهانه ای شد تا در این نوشتار به روش‌هائی برای ارتقاء سطح تاثیر دوره MBA برای شرکت کنندگان بپردازیم.

دوره MBA یا مدیریت عالی کسب و کار، یک دوره حداقل یک ساله برای افزایش توان مدیریتی رهبران سازمانهاست. در این دوره، دانشجویان با سطوح مناسبی از دانش و مهارت در زمینه های مدیریت استراتژیک، منابع انسانی، بازاریابی، رهبری، عملیات و امور مالی و اقتصادی آشنا می‌شوند.

برای داوطلبان دوره های MBA، همواره این سوال وجود دارد که دوره ای نسبتا طولانی با هزینه بالاتر از 5 میلیون تومان، آیا می‌تواند ارزشهای لازم برای موفقیت کسب و کار ما را ایجاد کند؟ این سوال مهم است. چون تا زمانی که این دانش و مهارت امکان پیاده سازی در سازمان را پیدا نکند، عملا ارزش چندانی ندارد.

در طول 21 دوره آنلاین MBA که برای دانشجویان فارسی زبان در کشورهای مختلف برگزار کرده‌ایم، روشهای مختلفی را متناسب با نیازهای فضای کسب و کار کشور به کار گرفتیم. در دوره جدید با پشتیبانی مرکز EBS سوئد، برنامه ای به نام MBA Challenge را معرفی می‌نمائیم که به دوره آنلاین MBA افزوده شده است.

برنامه MBA Challenge از اولین روز دوره تا پایان دوره اجرا می‌شود. با یک روش خلاقانه دانشجویان مشکلات کسب و کار خود را تحلیل می‌کنند. همچنین راه حلهای مورد نیاز را از میان آموزشها و مهارتهای دوره استخراج می‌کنند. در پایان آموزشهای دوره، دانش آموختگان دوره آنلاین MBA وارد مرحله پیاده سازی می‌شوند.

تحت نظارت یک تیم مجرب و با دانش بالا، دانشجویان مدلهای طراحی شده خود را برای حل مشکلات سازمانشان به کار خواهند بست. از آنجا که هیچ کس بیش از خود دست اندرکاران هر سازمان با جزئیات مسائل سازمان آشنا نیست، لذا بهترین راه حلها هم در دست خودشان خواهد بود. به این شرط که دانش، مهارت و پشتیبانی لازم را برای این کار داشته باشند. چیزی که در طول دوره برای آنها فراهم می‌شود.

دانش آموختگان پس از اتمام این برنامه به گنجینه ای درون ساخت از دانش، مهارت و تفکر لازم برای ساخت مدلهای متناسب با نیاز کسب و کار خودشان دسترسی خواهند داشت. لذا به احتمال زیاد می‌توانند در نقش مشاور یا نویسنده کتابهای مفید مدیریتی به سایر اهالی کسب و کار کمک کنند.

برنامه MBA Challenge شامل یک طراحی دقیق، برنامه های متوع و مستمر و پشتیبانی بالاست که توسط آکادمی مجازی ایرانیان و مرکز EBS سوئد انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در اینباره از لینک زیر استفاده کنید:

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی مجازی ایرانیان

آکادمی مجازی ایرانیان، به عنوان اولین مرکز رسمی آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران، بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، برای همیشگی نمودن فرایند انتقال دانش است. در سال 88 این مدل کسب و کار آکادمی مجازی ایرانیان را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی کرد. نشان عالی مدیر سال و مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام، عناوین مهم دیگر آکادمی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش