اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960311250746924

مهارت‌های خاص را با لذت همراهی با دوستانتان در یک مکان خاص بیاموزید

کافه آیوا ویژه مدیران و استارتاپ‌ها در اصفهان راه‌اندازی شد

کد: 13960311250746924

https://goo.gl/SP55xo

، اصفهان , (اخبار رسمی): کافه آیوا که یک برنامه مشترک آموزشی و تفریحی رایگان با همکاری “آکادمی مجازی ایرانیان” و “کافه کتاب” است در اصفهان راه‌اندازی شد. کافه آیوا یک برنامه مشترک آموزشی و تفریحی رایگان برای متفاوت کردن وقتی است که افراد در کافی شاپ می گذرانند.

کافه آیوا ویژه مدیران و استارتاپها راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی ایرانیان، "کافه آیوا” یک برنامه مشترک آموزشی و تفریحی رایگان با همکاری “آکادمی مجازی ایرانیان” و “کافه کتاب” برای متفاوت کردن وقتی است که افراد در کافی شاپ می گذرانند. این پروژه، دسترسی رایگان مدیران و فعالان استارتاپی را به آموزش‌ها و کارگاه‌های مجازی خاص میسر می‌کند. کافی است علاقه‌مندان با گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود به “کافه کتاب”  رفته و به شبکه وای فای کافه آیوا وصل شوند.

 

در این برنامه کاربران می‌توانند آموزش‌های زیر را دریافت کنند:

  • آموزشهای مجازی که برای شغل آینده شما بسیار مهم است
  • مسابقه‌های جذاب با جوایز خوشمزه و کاربردی
  • رادیوی آنلاین اختصاصی
  • دانلود رایگان و مقالات ارزشمند

دانشجویان یا تازه فارغ التحصیلان یا صاحبان کسب و کار جدید مخاطبان این برنامه هستند. این افراد می توانند با دوستانشان به “کافه کتاب” رفته، تفریح کنند و از زمانشان لذت ببرند و هم یاد بگیرند؛ یا اینکه وارد پروژه‌های مخصوص شوند و درباره آن با دوستانشان بحث کنند.
 

برنامه آموزش خاص با لذت:
آکادمی مجازی ایرانیان برنامه “یک آموزش خاص با لذت” را برای افزایش دسترسی به آموزش‌های مهارتی طراحی و با کمک “کافه کتاب” برای اولین بار پیاده نموده است. “Cafe iva” ترکیبی از فناوری‌های جدید و فرایندهای ساده شده‌ی آموزش مجازی است که در محیط‌های محدود و با کیفیت بالا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و باعث دسترسی علاقه‌مندان به آموزش‌های مهارتی و کارگاه‌های تیمی می‌شود. تیمی از متخصصان و اساتید، اجرای این برنامه را هدایت می کنند.

 

این برنامه برای این گروه‌ها بسیار مفید است:

  • دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید
  • استارتاپ‌ها
  • کارآفرینان جوان

 

چگونه از برنامه “Cafe iva” استفاده کنیم؟

فقط کافی است خودتان یا با دوستانتان به کافه کتاب بروید. البته موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ خود را هم ببرید. توی کافه کتاب راهنمای لازم را دریافت خواهید کرد.

 

کافه کتاب کجاست؟
کافه کتاب، یک مکان با فضای مناسب، کتابخانه، اینترنت و پرسنل فوق العاده است. با دوستان خود حتما به این کافی شاپ سر بزنید. وقتی وارد کافه کتاب شدید از پرسنل آن، اطلاعات اتصال به “کافه آیوا” را بخواهید.


آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای چهارباغ بالا، مجتمع کاویان، طبقه اول

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌های آکادمی مجازی ایرانیان می‌توانند به سایت آن به آدرس http://www.elearnever.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی مجازی ایرانیان

آکادمی مجازی ایرانیان، به عنوان اولین مرکز رسمی آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران، بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، برای همیشگی نمودن فرایند انتقال دانش است. در سال 88 این مدل کسب و کار آکادمی مجازی ایرانیان را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی کرد. نشان عالی مدیر سال و مدیر موفق ملی در عرصه جهان اسلام، عناوین مهم دیگر آکادمی هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]