اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960525258115289

جشنواره پاییزه هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

کد: 13960525258115289

https://goo.gl/oRVPZf

، مشهد , (اخبار رسمی): هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور، پاییز امسال جشنواره‌ی خود را با شعار «اقامت بیشتر برابر با هزینه کمتر» آغاز می‌کند.

جشنواره پاییزه هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
جشنواره پاییزه هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

به گزارش روابط عمومی هتل بین المللی قصر طلایی مشهد، پیشنهاد ویژه هتل برای گردشگران و زائران در پاییز امسال، «اقامت بیشتر برابر با هزینه کمتر» است. در این جشنواره گردشگران می توانند با 3 شب اقامت؛ شب چهارم، با 8 شب اقامت؛ شب هفتم و هشتم، و با 12 شب اقامت؛ شب دهم، یازدهم و دوازدهم، به صورت رایگان میهمان هتل باشند.

شهر مشهد مقدس سالیانه شمار زیادی از گردشگران داخل و خارج از کشور را به سمت خود می‌کشاند. این شهر زیارتی علاوه بر وجود مبارک حرم امام رضا(ع)، از مکان های سیاحتی جذابی برخوردار است. از آنجایی که گردشگران و زائران همواره خواستار اقامت در نزدیکی حرم مطهر هستند، هتل بین المللی قصر طلایی، پیشنهاد مناسبی برای اقامت آنان است.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با وجود 610 واحد اقامتی در تیپ های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل و با بهره گیری از دکوراسیون متنوع، تصویر دلنوازی از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را از پنجره های اتاق در طبقات مختلف می آفریند و خاطره‌ای وصف ناشدنی را در طول مدت اقامت برای میهمانان خود رقم می‌زند.

میهمانان و گردشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره می توانند با واحد رزرواسیون هتل به شماره تلفن 05138038 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل بین المللی قصرطلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی (مشهد مقدس)‌ که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور می باشد، توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزند ایشان حاج امیر سزاوار در سال 1386 پایه گذاری گردید. عملیات اجرایی اصلی آن بعد از فوت مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در اسفند ماه سال 1387توسط پسر دوم ایشان امیر سزاوار ادامه یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]