اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960904269275289

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد فراخوان «از ایده تا اجرا» برگزار می‌کند

کد: 13960904269275289

https://goo.gl/2hu8gg

، مشهد , (اخبار رسمی): هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با هدف توسعه‌ی فناوری، حمایت از ایده‌پردازی و کاربردی کردن طرح‌ها و پژوهش‌های اجرایی از شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده‌های برتر در حوزه‌ی گردشگری دعوت به همکاری می‌کند.

فراخوان "از ایده تا اجرا" در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد فراخوان «از ایده تا اجرا» برگزار می‌کند
فراخوان "از ایده تا اجرا" در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد فراخوان «از ایده تا اجرا» برگزار می‌کند

آکادمی هتلداری هتل بین المللی قصر طلایی مشهد در نظر دارد شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده‌های برتر در حوزه‌ی گردشگری را مورد حمایت خود قرار دهد

به گزارش روابط عمومی‌ هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد؛ این هتل با برخورداری از مدیریت مدبرانه، ظرفیت‌ها و امکانات مناسب و نیز بهره‌گیری از نظرات اساتید و نخبگان حوزه‌ی گردشگری توانسته است گامی‌ موثر در جهت پویندگی و بالندگی طرح‌ها و ایده‌های کاربردی بردارد و با ساماندهی بهینه‌ی فضای نوآوری و کسب و کار، نیروی انسانی خلاق و کارآمد را در جهت رشد و سودآوری هدایت کند.

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد بعنوان هتل برتر ملی کشور در سال جاری و نیز دارنده‌ی عالی‌ترین نشان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان؛ این بار درصدد است در مسیر فناوری‌های نوین و موازی با روند رشد و توسعه‌ی  جهانی از تمامی‌ قابلیت‌های موجود و امکانات خود در راستای ارتقای صنعت گردشگری بهره‌گیرد.

لذا آکادمی‌ هتلداری هتل بین‌المللی قصر طلایی در نظر دارد تا با فراهم کردن بستر کاری مناسب، مشارکت و سرمایه‌گذاری به عملیاتی شدن طرح‌های تحقیقاتی بیش از پیش کمک کند و شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده‌های برتر در حوزه‌ی گردشگری را مورد حمایت خود قرار دهد.

طرح‌ها توسط کمیته‌ی داوری متشکل از اساتید و کارشناسان حوزه‌ی گردشگری مورد بررسی قرار گرفته و در جهت جلب نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با این سازمان مکاتبه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سایت هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد و ارسال خلاصه‌ای از طرح خود تا پایان سال جاری در این فراخوان عمومی‌ شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آکادمی‌ هتلداری هتل بین‌المللی قصر طلایی به شماره ۰۵۱۳۸۰۳۸ تماس بگیرند و یا به نشانی مشهد، میدان بسیج، بین امام رضای ۳۴ و ۳۶، هتل بین‌المللی قصر طلایی مراجعه کنند.

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل بین المللی قصرطلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی (مشهد مقدس)‌ که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور می باشد، توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزند ایشان حاج امیر سزاوار در سال 1386 پایه گذاری گردید. عملیات اجرایی اصلی آن بعد از فوت مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در اسفند ماه سال 1387توسط پسر دوم ایشان امیر سزاوار ادامه یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]