اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961217286585289

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد پیشگام در ارائه خدمات الکترونیک بین‌المللی

کد: 13961217286585289

https://goo.gl/auLbiS

، مشهد , (اخبار رسمی): هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد توانسته است امکان پرداخت وجه از طریق مسترکارت، ویزا کارت و PayPal را برای مهمانان هتل فرآهم آورد.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پیشگام در ارائه خدمات الکترونیک بین‌المللی
هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد پیشگام در ارائه خدمات الکترونیک بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی هتل بین المللی قصر طلایی مشهد، این هتل بین‌المللی توانسته است امکان پرداخت وجه از طریق مسترکارت، ویزاکارت و PayPal را برای میهمانان هتل خود فرآهم آورد.

هتل بین المللی قصر طلایی اخیرا به عنوان اولین هتل ایرانی در تنها سامانه بین‌المللی هتل‌های حلال پذیرفته شد. این هتل که عضویت معتبرترین سامانه بین‌المللی رزرواسیون Booking.com را نیز دارا است، از این پس پرداخت وجه از طریق خدمات الکترونیک بین‌المللی را نیز خواهد داشت.
به کمک این قابلیت منحصر به فرد، پرداخت میهمانان این هتل از اقصی نقاط دنیا توسط تمامی کارت‌های معتبر بانکی میسر است.

این هتل با بهره‌گیری از هنر معماری منحصربه فرد مرحوم سزاوار بندی و با استفاده از تجربه بسیار او در امر هتلداری در سطح بین‌المللی طراحی شد و اجرای آن پس از او با طراحی چشمگیر و توانایی بسیار امیر سزاوار براساس استانداردهای روز دنیا ادامه یافت و سرانجام در روز عید سعید فطر سال 1389 مصادف با نوزدهم شهریور ماه همان سال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آکادمی‌ هتلداری هتل بین‌المللی قصر طلایی به شماره 05138038 تماس بگیرند و یا به نشانی مشهد، میدان بسیج، بین امام رضای ۳۴ و ۳۶، هتل بین‌المللی قصر طلایی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل بین المللی قصرطلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی (مشهد مقدس)‌ که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل کشور می باشد، توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و فرزند ایشان حاج امیر سزاوار در سال 1386 پایه گذاری گردید. عملیات اجرایی اصلی آن بعد از فوت مرحوم حاج محمود سزاوار بندی در اسفند ماه سال 1387توسط پسر دوم ایشان امیر سزاوار ادامه یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]