اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960526258207447

به همت فرانگر و به میزبانی مرکز آموزش هواپیمایی ایران ایر

دوره آموزشی تجارت الکترونیک در صنعت هوایی و گردشگری برگزار شد

کد: 13960526258207447

https://goo.gl/xSnh5d

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی تجارت الکترونیک در صنعت هوایی و گردشگری با حضور مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی در تاریخ 28 مرداد برگزار شد.

با حضور در این دوره آموزشی، کارکنان این صنعت با مفاهیم کلیدی حوزه تجارت الکترونیک آشنا شدند و خواهند توانست به صورت کاربردی از ابزارهای معرفی شده در کسب و کار خود استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرانگر، مدیرعامل این شرکت هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش در حوزه صنعت هوایی و گردشگری بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت هوایی و گردشگری، بستر پیشرفت بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

علی تیماج‌چی در باره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: با حضور در این دوره آموزشی، کارکنان این صنعت با مفاهیم کلیدی حوزه تجارت الکترونیک آشنا خواهند شد و خواهند توانست به صورت کاربردی از ابزارهای معرفی شده در کسب و کار خود استفاده کنند.

او مدرسان دوره آموزشی تجارت الکترونیک در صنعت هوایی و گردشگری را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسان همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

او با اشاره به برنامه‌های آتی این مجموعه گفت: دوره دیگری با عنوان بازاریابی دیجیتال ویژه صنعت هوایی و گردشگری نیز با همکاری هواپیمایی ایران ایر در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد که امید است مانند دوره‌های پیشین مورد استقبال فعالین در این صنعت واقع شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌‌توانند با شماره تلفن  02146627688 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانگر

شرکت فرانگر با ارائه راهکارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. فرانگر با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و تولید نرم‌افزارهای جدید و منحصر به ‌فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش های مختلف نموده است. فرانگر بر آن است تا با تکیه بر شایستگی‌ها و نیروی انسانی متخصص خود، در زمینه‌ی طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان، پیشرو باشد و گامی نو در جهت پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش