اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960903269217447

فرانگر ساناتک (برند فرودگاهی فرانگر)، «یاتا پارتنر» شد

کد: 13960903269217447

https://goo.gl/CSF53p

، تهران , (اخبار رسمی): فرانگر تنها شرکت نرم افزاری ایرانی‌ است که موفق به دریافت مجوز (یاتا پارتنر) شده است. این عضویت مهر تایید یاتا به مجوز رسمی این شرکت و به رسمیت شناخته شدن آن در سراسر جهان است. یاتا در واقع مانند پارلمان و شخصیت جمعی بیش از ۱۱۰ شرکت هوایی و نمایندگان آن‌ها در سازمان های بین المللی است.

فرانگر ساناتک" برند فرودگاهی فرانگر،  "یاتا پارتنر" شد.
فرانگر ساناتک برند فرودگاهی فرانگر یاتا پارتنر شد

به گزارشی از روابط عمومی شرکت فرانگر، "فرانگر ساناتک" برند فرودگاهی این شرکت،  "یاتا پارتنر" شد. فرانگر تنها شرکت نرم افزاری ایرانیست که موفق به دریافت مجوز یاتا پارتنر شده است.

به گزارشی روابط عمومی شرکت فرانگر، "فرانگر ساناتک" برند فرودگاهی این شرکت، "یاتا پارتنر" شد. یاتا در واقع مانند پارلمان و شخصیت جمعی بیش از ۱۱۰ شرکت هوایی و نمایندگان آن‌ها در سازمان‌های بین المللی است. انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی، به‌اختصار؛ یاتا، سازمانی است فرامرزی، متشکل از شمار زیادی از خطوط هواپیمایی که پس از جنگ جهانی دوم در تاریخ 19 آوریل 1945 در شهر هاوانا بنیان نهاده شد تا به حل پیش آمدهایی که بر اثر گسترش سریع حمل و نقل هوایی به وجود آمده بود، بپردازد.

شرکت فرانگر فعالیت خود را با تولید انواع مختلف نرم افزار آژانس هواپیمایی آغاز کرد و در تیر ماه سال 93 برای اولین بار در ایران سامانه‌ی فروش بلیط آنلاین علی بابا در تیر ماه 93 برای کلیه‌ی خطوط هوایی داخلی توسط شرکت فرانگر طراحی شد.  این سامانه یکی از کامل‌­ترین سامانه­‌های فروش آنلاین بلیت­‌های سیستمی و چارتری در ایران است. فرانگر با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و تولید نرم‌افزارهای جدید و منحصر به ‌فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش‌های مختلف کرده است.

علی تیماج‌چی مدیرعامل شرکت فرانگر ضمن اعلام این خبر گفت: با این کار شرکت فرانگر می‌تواند قدمی برای بهبود خدمات به مشتریان و تعهد به حسن انتخاب آن‌ها بردارد.

وی به تلاش‌های انجام شده در مجموعه اشاره و افزود: با علم به وجود فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در صنعت هوایی، قدم در این راه گذاشتیم. در طی این سال‌ها گام‌های بزرگی را در جهت ارائه  خدمات برتر به مشتریان‌مان در این صنعت برداشتیم. استقبال آژانس‌های هواپیمایی در کشور و همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز گواه همین موضوع است. سیستم کنترل پذیرش مسافر، سامانه نمایش اطلاعات پرواز، سیستم احراز هویت و همچنین سیستم کنترل تعادل بار هواپیما از جمله سیستم‌های فرودگاهی فرانگر است که با تلاش تیم برنامه‌نویسی و تحلیل سیستم این شرکت پیاده‌سازی شده‌اند.

 علی تیماج‌چی ادامه داد: از کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم. او افزود همواره سعی ما بر این است که با رعایت استانداردها در سطح جهانی کیفیت کارمان را روز به روز بالاتر ببریم، تلاش ما طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی است از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان، پیشرو باشد.

او در ادامه گفت: اکنون پس از این سال‌ها فرانگر با کوله باری از تجربه و به پشتوانه مشتریان خود در پی برداشتن گام‌های بلندتر و استوارتر از گذشته است، باور داریم که با تکیه بر نیروی انسانی متخصص خود می‌توانیم گامی نو در جهت پیشبرد اهداف صنعت هوایی و گردشگری کشور برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانگر

شرکت فرانگر با ارائه راهکارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. فرانگر با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و تولید نرم‌افزارهای جدید و منحصر به ‌فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش های مختلف نموده است. فرانگر بر آن است تا با تکیه بر شایستگی‌ها و نیروی انسانی متخصص خود، در زمینه‌ی طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان، پیشرو باشد و گامی نو در جهت پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]