اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960605259274727

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین انتشارات مشق شب و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری

کد: 13960605259274727

https://goo.gl/wPZv69

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف توسعه همکاری، بهره‌گیری از توانمندی و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود و همکاری در زمینه تدوین، تولید و توزیع کتب و نشریات علمی ـ آموزشی، تفاهم‌نامه‌ همکاری بین انتشارات مشق شب و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین انتشارات مشق شب و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین انتشارات مشق شب و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری

مشق شب به ارزش‌های متعالی فرهنگی، علمی، ادبی و مذهبی ایران پایبند است و با احترام به دانش و قلم نویسندگان، مترجمان، دانشمندان و پژوهندگان سایر ملل، می‌کوشد پژواک اندیشه و تفکر ایران و ایرانی باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی مشق شب، این تفاهم‌نامه همکاری با حضور رضا هوشمند مدیرمسئول انتشارات مشق شب، دکتر حمید آیتی رئیس پژوهشکده، دکتر حمیدرضا بابایی معاون پژوهشی، دکتر محمدعلی خبری، دکتر غلامرضا مقدم، مهندس مسعود دادگر و‌‌ هادی سلگی در 22 مرداد ماه سال 96 در محل پژوهشکده به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، مؤسسه انتشاراتی مشق شب با هدف گسترش و تعالی فرهنگ، علم و ادب ایران زمین با بهره‌مندی از دانش، تجربه، آگاهی و خلاقیت کارشناسان و متخصصان تحریریه و چاپ همواره کوشیده است کیفیت و کمیت کتب، نشریات و سایر تولیدات خود را ارتقا دهد و در هدف‌گذاری سازمانی به نوآوری، ابتکار و ارائه عملکردی حرفه‌ای به عنوان یک اصل می‌نگرد.

موسسه انتشاراتی مشق شب به ارزش‌های متعالی فرهنگی، علمی، ادبی و مذهبی ایران پایبند است و با احترام به دانش و قلم نویسندگان، مترجمان، دانشمندان و پژوهندگان سایر ملل، هماره می‌کوشد پژواک اندیشه و تفکر ایران و ایرانی باشد. مشق شب، انتشار بیش از 450 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف عمومی، اقتصادی، بورس، بیمه و بانک، علوم کاربردی، دانشگاهی، ادبیات، هنر، داستان و شعر، آموزشی و کودک، انتشار نشریات درون و برون‌سازمانی از مشاوره تا اجرا شامل کلیه امور تولید محتوا، تنظیم و چاپ، انتشار کتب تخصصی در حوزه عمران، حمل‌ونقل و راه و شهرسازی، انتشار کتب تخصصی در حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی را در کارنامه خود دارد.

این گزارش حاکی است، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری یکی از شاخه‌های درخت تنومند جهاد دانشگاهی، است که از سال 1384، با توانمندی‌ها و وظایفی که بر عهده دارد، به انجام رسالت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی خود مشغول است.

از جمله وظایف پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری می‌توان به انجام طرح‌‌های پژوهشی (بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای) در زمینه‌‌های فرهنگ، هنر، معماری و گرایش‌‌های وابسته به آنها؛ تبیین آرمان‌‌های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های زبان، ادبیات، فرهنگ، هنر و معماری از طریق انجام پژوهش‌های موردی؛ پیگیری طرح‌‌های پژوهشی تا پایان مرحله بهره‌برداری؛ بررسی، شناسایی و کمک به رفع نیازهای پژوهشی بخش‌های تولیدی، خدماتی و دستگاه‌‌های اجرایی در زمینه‌های فرهنگی و هنری؛ فراهم آوردن امکانات لازم و متناسب با برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی؛ ایجاد ارتباط فعال و سازنده با سایر مؤسسه‌‌ها و جوامع علمی و پژوهشی در داخل و خارج از کشور در چهارچوب مقررات و ضوابط جهاد دانشگاهی؛ ایجاد ارتباط با متخصصان مراکز علمی و پژوهشی کشور و فراهم کردن امکانات لازم در جهت به ثمر رساندن اهداف پژوهشکده؛ بهره‌گیری از آخرین نتایج پژوهش‌‌ها و پیشرفت‌‌های علمی در کلیه مراحل پژوهش در جهت توسعه اهداف پژوهشکده؛ طراحی و برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی با همکاری دانشگاه‌ها؛ انتشار کتاب و نشریه‌‌های علمی و پژوهشی و طراحی و اجرای کارگاه‌‌ها و همایش‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]