اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960606259517392

حضور موسسه پلکان در هجدهمین نمایشگاه IFOOD مشهد

کد: 13960606259517392

https://goo.gl/PjLSK1

، مشهد , (اخبار رسمی): موسسه مالکیت فکری پلکان با هدف ارائه خدمات مشاوره رایگان در خصوص ثبت برند، ثبت اختراع، ثبت طرح صنعتی در سطح ملی و بین المللی در نمایشگاه IFOOD مشهد حضور فعالی داشت.

حضور موسسه پلکان در هجدهمین نمایشگاه IFOOD مشهد
حضور موسسه دارایی های فکری و فناوری پلکان در نمایشگاه ifood مشهد

با ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه مالکیت فکری به خصوص ثبت برند در سطح ملی و بین المللی به توضیح نقش بسزای مالکیت فکری در کسب و کار پرداخته است .

هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته(ifood)در تاریخ 2 الی 5 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد بررگزار گردید و موسسه دارایی‌های فکری و فناوری پلکان در این نمایشگاه حضور بهم رسانید.
نمایشگاه آی فود به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ کشور در حوزه مواد غذایی و تکنولوژی‌های مرتبط است و موسسه پلکان همانند سالهای گذشته در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و با ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه مالکیت فکری به خصوص ثبت برند در سطح ملی و بین المللی به توضیح نقش بسزای مالکیت فکری در کسب و کار پرداخته است .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه دارایی‌های فکری و فناوری پلکان

ما با در اختیار داشتن کارکنان دانش محور و مجرب و با بهره گیری از روابط موثر و قانون مدار ، دارایی های معنوی کسب و کارها را با در نظر گرفتن اصل محرمانگی شناسایی نموده و با ثبت آنها در مراجع ملی ، منطقه ای و بین المللی از آنها حفاظت می کنیم. ما این اینکار را از طریق آموزش ، مشاوره و خدمات تخصصی در حوزه مالکیت فکری و مدیریت و انتقال فناوری انجام می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]