اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960619260577392

حضور موسسه پلکان در اولین جشنواره ملی فناوری‌های آب در مشهد

کد: 13960619260577392

https://goo.gl/iecTty

، مشهد , (اخبار رسمی): موسسه پلکان به عنوان کارگزار مالکیت فکری (ثبت اختراع، ثبت علامت تجاری، ثبت طرح صنعتی) در اولین جشنواره ملی فناوری‌های آب در مشهد مقدس که در تاریخ 21 الی 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

حضور موسسه پلکان در اولین جشنواره ملی فناوری های آب در مشهد
حضور موسسه پلکان در اولین جشنواره ملی فناوری‌های آب در مشهد

به گزارش موسسه دارایی‌های فکری و فناوری پلکان، اولین جشنواره ملی فناوری‌های آب - بهره وری و بازچرخانی همراه با فن بازار، نمایشگاه اختراعات و دستاوردها توسط دانشگاه فردوسی مشهد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری خراسان رضوی و بنیاد ملی نخبگان از تاریخ 21 لغایت 23 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه برگزار خواهد شد.
موسسه پلکان در این جشنواره حضور خواهد داشت و کارگاه آموزشی " آشنایی با تسهیلات کریدور توسعه صادرات فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری ویژه شرکتهای دانش بنیان" در تاریخ 21/06/96 ساعت 14الی16  توسط مشاورین با تجربه این موسسه برگزار خواهد شد و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود از غرفه موسسه مالکیت فکری پلکان در این جشنواره بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه دارایی‌های فکری و فناوری پلکان

ما با در اختیار داشتن کارکنان دانش محور و مجرب و با بهره گیری از روابط موثر و قانون مدار ، دارایی های معنوی کسب و کارها را با در نظر گرفتن اصل محرمانگی شناسایی نموده و با ثبت آنها در مراجع ملی ، منطقه ای و بین المللی از آنها حفاظت می کنیم. ما این اینکار را از طریق آموزش ، مشاوره و خدمات تخصصی در حوزه مالکیت فکری و مدیریت و انتقال فناوری انجام می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ