اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960616260387628

راهی جدید برای خرید و فروش بدون واسطه‌ی لوازم خانگی

زیروف، موتور جستجوی لوازم منزل و اداری شروع به کار کرد

کد: 13960616260387628

https://goo.gl/z8Uknh

، تهران , (اخبار رسمی): اگر جزء افرادی هستید که لوازم نو و یا لوازم کارکرده و سالم برای فروش دارید، می‌توانید از ابزارهای جدید در دنیای مجازی که کار را بسیار راحت کرده، استفاده کنید. برای فروش لوازم نو و یا دست دوم خود می‌توانید از سایت معتبری همچون سایت زیروف استفاده کنید.

زیروف، موتور جستجوی لوازم منزل و اداری، شروع به کار کرد
زیروف، موتور جستجوی لوازم منزل و اداری، شروع به کار کرد

در حال حاضر محصولات ارائه شده در زیروف در چهار دسته بندی قابل دسترسی هستند: مبلمان راحتی و اداری، سرویس خواب یک نفره و دو نفره، کمد و شلف، میز و صندلی راحتی و اداری

زیروف برای تمامی فروشگاه‌ها بستری فراهم آورده تا بتوانند به سادگی محصولات خود را برای فروش گذاشته و از طریق وبسایت زیروف به هزاران مشتری در سرتاسر ایران دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر ثبت نام فروشندگان و ثبت آگهی به تعداد نامحدود امکان پذیر است و هیچ گونه هزینه‌ای ندارد.
برای فروش بهتر کالاهای فروشندگان، زیروف خدمات ویژه‌ای در اختیار فروشندگان می‌گذارد که شامل امکان ثبت اطلاعات سایت و شبکه‌های اجتماعی فروشگاه، تبلیغات برای آگهی در شبکه‌های اجتماعی، آماز بازدید حرفه‌ای از آگهی‌ها و غیره است.

 

زیروف برای خریداران مبلمان و لوازم خانگی

برای افرادی نیز که می‌خواهند به به‌روزترین قیمت انواع و مدل مبلمان، سرویس خواب، میز و صندلی و کمد دسترسی داشته باشند نیز این امکان را می‌دهد تا با مراجعه به صفحه دسته‌بندی مورد نیاز خود، از آگهی‌های ثبت شده توسط فروشگاه‌ها و افراد دیگر دیدن کنند و در صورت پسند برای طی کردن مراحل خرید با آنها تماس بگیرند.

در حال حاضر محصولات ارائه شده در زیروف در چهار دسته‌بندی مبلمان راحتی و اداری، سرویس خواب یک نفره و دو نفره، کمد و شلف، میز و صندلی راحتی و اداری قابل دسترسی هستند و خریداران و فروشندگان کافی است برای خرید و فروش اینگونه لوازم به سایت زیروف به آدرس http://ziroof.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیروف

زیروف از سال 1396 با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین لوازم خانگی، از جمله مبلمان، تخت خواب، کمد و شلف و میز و صندلی آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]