اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960721263837628

بازدید از محصولات گالری مبلمان و دکوراسیون ماهون در سایت زیروف امکان پذیر شد.

ماهون گالری، به فروشندگان سایت زیروف پیوست

کد: 13960721263837628

https://goo.gl/sEmA6K

، تهران , (اخبار رسمی): طبق آخرین گزارش سایت خرید و فروش تخصصی مبلمان، زیروف، از این پس مشاهده ی محصولات گالری ماهون نیز درسایت زیروف امکان پذیر است.

ماهون گالری به جمع فروشندگان زیروف پیوست
کمد سه تیکه، این کمد به صورت سه تیکه روی هم قرار میگیرد، برای دیدن سایر کالاها به سایت زیروف بروید

پیرو گزارش قبلی و رسیدن فروشگاه های زیروف به تعداد صد، گالری ماهون به سایت زیروف، خرید و فروش تخصصی مبلمان و دکوراسیون که چند ماهی از فعالیتش می گذرد پیوست.

این گالری محصولات متنوعی در دسته بندی های مختلف دارد. از این دسته بندی ها می توان به میز آرایش، میز تلویزیون، کمد، انواع کتابخانه اشاره کرد. 
تمامی محصولات گالری ماهون، توسط همین فروشگاه تولید می شود و قصد دارد با استفاده از پلتفرم های ثبت فروشگاه مانند زیروف محصولات خود را به مردم معرفی کند. پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر تغییر روش های خرید و فروش بر هیچ کسی پوشیده نیست و ماهون گالری یکی از فروشگاه هایی است که این نوع تغییرات را به خوبی شناخته و قصد دارد از آنها برای پیشرفت خود بهره برداری کند.
در این فروشگاه، امکان ارسال محصولات به سراسر ایران فراهم شده و هزینه ای بابت ارسال دریافت نمی شود. همچنین مشتریان جهت خرید حضوری می تو انندبه آدرس فروشگاه مراجعه کرده و از نزدیک کالای خود را خریداری کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیروف

زیروف از سال 1396 با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین لوازم خانگی، از جمله مبلمان، تخت خواب، کمد و شلف و میز و صندلی آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل