اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960706262597628

تعداد فروشگاه‌های مبلمان در زیروف از 100 گذشت:

افزایش چشمگیر فروشگاه‌های مبلمان در سایت زیروف

کد: 13960706262597628

https://goo.gl/8Jm6fp

، تهران , (اخبار رسمی): با گذشت 3 ماه از شروع رسمی فعالیت سایت زیروف (موتور جستجوی لوازم منزل و اداری)، تعداد فروشگاه‌های مبلمان و سرویس چوب در این سامانه از مرز 100 فروشگاه گذشت که در بین این فروشگاه‌ها میتوان به ساجیران، کوداکو و لندمبل اشاره کرد.

افزایش چشمگیر فروشگاه های مبلمان در زیروف
افزایش چشمگیر فروشگاه‌های مبلمان در سایت زیروف

به گزارش زیروف، تعداد بازدیدهایی که از محصولات فروشگاه های ویژه می‌شود تا 5 برابر فروشگاه های عادی است و این ضریب، تاثیر بالایی روی فروش این فروشگاه ها داشته است.

به گزارش زیروف، از حدود 100 فروشگاه ثبت شده در این سایت موتور جستجوی لوازم منزل و اداری، مجموعا 15 فروشگاه جزء فروشگاه‌های نقره ای و 10 فروشگاه جزء فروشگاه‌های طلایی محسوب می‌شوند. فروشگاه‌های طلایی و نقره ای با علامت "فروشگاه مورد اعتماد زیروف" از فروشگاه‌های عادی جدا شده و امکان ثبت تعداد آگهی‌های بالاتری دارند.

از نمونه فروشگاه‌های طلایی زیروف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
فروشگاه مبلمان خانه مبل سومریا،

فروشگاه مبل کودک کوداکو،

فروشگاه مبلمان لندمبل

به گزارش زیروف، تعداد بازدید‌هایی که از محصولات فروشگاه‌های ویژه ی می‌شود تا 5 برابر فروشگاه‌های عادی است و این ضریب تاثیر بالایی روی فروش این فروشگاه‌ها داشته است.

از خدمات دیگر زیروف به فروشگاه‌های مبلمان، می‌توان به امکان ثبت اطلاعات سایت و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد، که این ویژگی مسیر را برای فروشندگان اینستاگرامی و تلگرامی مبلمان، تخت خواب، میز و... باز می‌کند تا بتوانند به سادگی محصولات خود را تبلیغ کنند.

گزارش آماری که زیروف در اختیار فروشگاه‌ها می‌گذارد این امکان را به آنها می‌دهد تا بتوانند بر اساس بازخورد مشتریان نسبت به محتوای کالاها، اطلاعات و عکس‌های آنرا تغییر دهند و آنرا متناسب با نیازهای مشتریان کنند.
 


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیروف

زیروف از سال 1396 با هدف خرید و فروش بدون واسطه‌ی آنلاین لوازم خانگی، از جمله مبلمان، تخت خواب، کمد و شلف و میز و صندلی آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]