اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960620260746498

کمپین الفبای مهر با حمایت فروشگاه اینترنتی تینو برگزار می‌شود:

هدیه بی دردسر بسته‌های لوازم‌التحریر به بنیاد کودک

کد: 13960620260746498

https://goo.gl/eN22CF

، تهران , (اخبار رسمی): بنیادکودک با همکاری فروشگاه تینو، فروش بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه کودکان نیازمند را در آستانه سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. در این طرح 50 درصد مبلغ بسته‌ها توسط تینو و مابقی با مشارکت مردمی جذب می‌شود.

هدیه بی دردسر بسته های لوازم التحریر به بنیاد کودک
آرزوهای کودکان کوچکند
هدیه بی دردسر بسته های لوازم التحریر به بنیاد کودک
کمپین الفبای مهر

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.tinoshop.ir از جزییات «کمپین الفبای مهر» مطلع شوند و در این طرح فرهنگی و نیکوکارانه شرکت کنند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی تینو، با شروع سال تحصیلی جدید، بنیادکودک با همکاری فروشگاه تینو، به منظور تامین نوشت‌افزار تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند و حمایت از آنان، اقدام به برگزاری کمپین الفبای مهر کرده است.

کمپین الفبای مهر از اوایل شهریور ماه شروع شده‌ است و نیکوکاران می‌توانند با خرید از فروشگاه تینو در تامین نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان با استعداد بنیاد کودک شرکت کنند. شایان ذکر است در این طرح 50 درصد هزینه تامین این بسته‌ها توسط فروشگاه تینو و مابقی با مشارکت مردمی تامین می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.tinoshop.ir   از جزییات «کمپین الفبای مهر» مطلع شوند و در این طرح فرهنگی و نیکوکارانه شرکت کنند.

گفتنی است فروشگاه اینترنتی تینو به آدرس رسمی www.tino.ir نیز به عرضه مستقیم لوازم‌التحریر، نوشت‌افزار و لوازم هنری می‌پردازد. این فروشگاه با اخذ نمایندگی رسمی فروش اینترنتی از برندهای معتبر، با هدف ارائه برترین برندها آماده ارائه خدمات و ارسال محصول به تمامی نقاط کشور است.

این فروشگاه تامین کننده نیاز بسیاری از ادارات، ارگانها، شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مجموعه‌های خصوصی و دولتی بوده و همواره می‌کوشد تا کالاهای خود را با بهترین کیفیت و قیمت و با خدمات مناسب تحویل مشتریان خود کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تینو

فروشگاه اینترنتی تینو با شعار(تامین یک نیاز واقعی!) به عنوان بزرگترین مرجع فروش لوازم التحریر، لوازم هنری، نوشت افزار و لوازم اداری راه اندازی شده است. این فروشگاه با اخذ نمایندگی رسمی فروش اینترنتی از برندهای معتبر، با هدف ارائه برترین برندها آماده ارائه خدمات و ارسال محصول به تمامی نقاط کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه