اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961219286806498

جعبه‌گشایی مدادرنگی 100 رنگ لیرا آلمان در ایران!

کد: 13961219286806498

https://goo.gl/Ab1grB

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 200 سال از قدمت لیرا می‌گذرد، مدادرنگی 100 رنگ لیرا توسط نماینده رسمی لیرا در ایران جعبه‌گشایی شده است.

جعبه‌گشایی مدادرنگی 100 رنگ لیرا آلمان در ایران!
مدادرنگی حرفه ای لیرا
جعبه‌گشایی مدادرنگی 100 رنگ لیرا آلمان در ایران!
مدادرنگی 100 رنگ لیرا
جعبه‌گشایی مدادرنگی 100 رنگ لیرا آلمان در ایران!
مدادرنگی پلی کالر لیرا

اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و ناب برای یک هنرمند هستید از مدادرنگی 100 رنگ لیرا غافل نشوید

سرچشمه‌های برند لیرا به سال 1806 میلادی باز می‌گردد. در آن موقع یوهان فروئشایس تولید مداد را در کارخانه‌ای در نورمبرگ آلمان آغاز کرد. در سال 1868 نماد LYRA به عنوان یک برند ثبت شد. بیش از 200 سال از قدمت لیرا می‌گذرد، سال 2004 این برند با فیلا ایتالیا ادغام شد و حاصل آن تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌تحریر دنیا با بیش 6500 پرسنل و 21 کارخانه در سرار دنیا است.

تنها نمایندگی رسمی این برند در ایران وب‌سایت تینو است که هم اکنون با جعبه‌گشایی مداد‌رنگی حرفه‌ای 100 رنگ لیرا در ایران، کار جدیدی را برای علاقه‌مندان رقم خواهد زد.

جعبه‌ی مدادرنگی 100 رنگ حرفه‌ای لیرا ، ارائه‌شده در ۷۸ طیف رنگی به همراه ست کامل ۸ عددی مدادهای گچی با سختی‌های مختلف، ست سه عددی مدادهای آبرنگی خاکستری لیرا، دو عدد محوکن، تراش دوقلوی فلزی، پاک‌کن خمیری، چاقو با دسته‌ی چوبی و سنباده در یک جعبه‌ی چوبی دست‌ساز بسیار زیبا آماده عرضه است.

اگر به دنبال هدیه ای خاص و ناب برای یک هنرمند هستید از مدادرنگی 100 رنگ لیرا غافل نشوید

مداد رنگی گرد با کیفیت بسیار بالا برای کارهای هنری استفاده می‌شود. بدنه این مداد رنگی از بهترین جنس چوب سدر واقعی ساخته شده است و دقیقا رنگی را تولید می‌کند که در نوک مداد مشاهده می‌شود. رنگ این مداد دائمی، مقاوم دربرابر آب و نور است و دارای رنگ‌دانه‌های غنی است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می‌توانند به صفحه رسمی تینو مراجعه کنند.

جعبه گشایی مدادرنگی 100 رنگ لیرا آلمان در ایران - خرید تنها از طریق سایت تینو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی تینو

فروشگاه اینترنتی تینو با شعار(تامین یک نیاز واقعی!) به عنوان بزرگترین مرجع فروش لوازم التحریر، لوازم هنری، نوشت افزار و لوازم اداری راه اندازی شده است. این فروشگاه با اخذ نمایندگی رسمی فروش اینترنتی از برندهای معتبر، با هدف ارائه برترین برندها آماده ارائه خدمات و ارسال محصول به تمامی نقاط کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]