اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960621260881500

جشنواره بزرگ «بازگشت به مدرسه» در دیجی‌کالا

کد: 13960621260881500

https://goo.gl/ku9SJi

، تهران , (اخبار رسمی): دیجی‌کالا از 10 شهریور تا 5 مهر با جشنواره‌ی بزرگ «بازگشت به مدرسه» با کلی جایزه، تخفیف و برنامه‌های هیجان‌انگیز همراه شماست.

جشنواره بزرگ «بازگشت به مدرسه» در دیجی‌کالا
جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا

در این جشنواره هر چیزی که لازم دارید با تخفیف‌های عالی به فروش می‌رسد. انواع کیف و کوله مدرسه سبک و جادار، کفش‌های ورزشی و راحت و ... در یک مجموعه ویژه دانش آموزان و دانشجویان آماده شده است.

دیجی‌کالا از 10 شهریور تا 5 مهر با جشنواره‌ی بزرگ «بازگشت به مدرسه» با کلی جایزه، تخفیف و برنامه‌های هیجان‌انگیز همراه شماست.

دیگر چیزی تا پایان تابستان باقی نمانده و به روزهای مدرسه نزدیک می‌شویم. پس وقت آن رسیده که خود را برای نشستن سر کلاس آماده کنید. خیلی از دانش‌آموزان یا دانشجویان برای برگشت به مدرسه هیجان‌زده‌اند و بعضی‌ها هم استرس کارهای انجام نداده و تابستان از دست رفته را دارند. به‌ هرحال بهترین کار برای همه شما این است که لبخند بزنید و کیف مدرسه را آماده کنید. دیجی‌کالا برای شما برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

در این جشنواره هر چیزی که لازم دارید با تخفیف‌های عالی به فروش می‌رسد. انواع کیف و کوله مدرسه سبک و جادار، کفش‌های ورزشی و راحت، ماژیک و مداد رنگی، دفتر مدرسه و دفترچه‌های رنگارنگ با صدها طرح مختلف، در کنار ساعت و وسایل دیجیتال مثل فلش مموری، ماشین حساب مهندسی، هارد اکسترنال و تبلت، در یک مجموعه ویژه دانش آموزان و دانشجویان آماده شده است.

حتی اگر مدت‌ها از دوره دانشجویی شما گذشته بازهم می‌توانید از تخفیف‌های عالی این جشنواره بهره ببرید و وسایلی را که لازم دارید مثل ساعت، مانیتور، پرینتر، لپ‌تاپ یا لباس ورزشی تهیه کنید.

 

از دیجی‌کالا جایزه بگیرید

در کنار تخفیف‌های ویژه کالاهای دانش‌آموزی و دانشجویی، با خرید از جشنواره «بازگشت به مدرسه» دیجی‌کالا امتیاز بگیرید و جایزه ببرید.

 با خرید از این جشنواره در قرعه‌کشی یک سفر هیجان‌انگیز شرکت داده می‌شوید و اگر از صفحه «20 بگیرید» 20 کالای مختلف بخرید یک امتیاز برای چرخاندن گردونه شانس دیجی‌کالا خواهید داشت. این گردونه پر از جایزه‌های شگفت‌انگیز، کارت هدیه و تخفیف است.

در کنار این، دیجی‌کالا از 18 تا 31 شهریور برنامه‌های جالب و هیجان انگیزی در برج میلاد، باغ کتاب و مراکز خرید بزرگ تهران دارد که با حضور در آن‌ها می‌توانید شانس برنده شدن گوشی موبایل، تبلت، دوربین چاپ سریع و جوایز جذاب دیگر را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد هشتگ #تراش_قرمز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

تخفیف و جایزه‌های جشنواره «بازگشت به مدرسه» هدیه دیجی‌کالا به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید است.

 

جشنواره‌ی بزرگ «بازگشت به مدرسه» با کلی جایزه، تخفیف و برنامه‌های هیجان‌انگیز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
www.digikala.com/landing/bts-2017/
لینک جشنواره بازگشت به مدرسه «دیجی‌کالا»
رویدادمرتبط های:

| آغاز جشنواره بازگشت به مدرسه «دیجی‌کالا» | پایان جشنواره بازگشت به مدرسه «دیجی‌کالا»