اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990529450281500

نمودار قیمت، ابزاری برای تضمین‌ خریدی ‌شفاف و آگاهانه

کد: 13990529450281500

https://bit.ly/2CDY9yc

، تهران , (اخبار رسمی): یادش بخیر، من همین چند وقت پیش این کالا را نصف این قیمت خریدم. ای کاش زودتر برای خرید اقدام کرده بودم، فکر نمی‌کردم قیمت به این زودی تغییر کند. خوب شد هفته پیش خرید نکردی، امروز یک تخفیف خوب دارد. این جملات برای همه ما آشنا است.

احتمالا برای همه پیش آمده که برای خرید یک کالا از فروشگاه‌های آنلاین در یک بازه چند روزه پیش از خرید، قیمت را بارها چک کردیم و گاهی قیمت بالاتر رفته و گاهی هم پایین‌تر آمده است. اما بهترین راه‌حل برای دنبال کردن قیمت یک محصول و مناسب‌ترین زمان خرید آن محصول را چطور می‌توان هوشمندانه‌تر پیدا کرد؟ چقدر مطمئن هستید که در زمان مناسب خرید کرده‌اید؟
نمودار قیمت کالا یک ویژگی منحصر به فرد در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است که می‌تواند به تصمیم‌گیری هوشمندانه مشتری و خریدی آگاهانه کمک کند. این نمودار در دو بازه یک و سه ماهه همه تغییرات قیمت یک کالا را نشان می‌دهد و مهم‌تر از آن مشخص می‌سازد در میان فروشندگان مختلف یک محصول یکسان، هر فروشنده چه زمانی کالا را چه قیمتی به فروش رسانده است. در این نمودار به سادگی می‌توان زمانی که کالایی تخفیف داشته را مشاهده کرد و حتی در مواردی زمان تخفیف بعدی را تا حدودی حدس زد.
شما می‌توانید نمودار قیمت کالا را در کنار هر کالایی که در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد، ببینید. اعداد مشخص شده در نمودار قیمت کالا، نشان‌دهنده کمترین قیمتی است که یکی از فروشندگان در طول هر روز آن کالا را با آن قیمت فروخته است. خطوط آبی رنگ نمودار قیمت نشان‌دهنده قیمت عرضه کالا بعد از تخفیف و خط چین‌های خاکستری رنگ قیمت قبل از تخفیف را نشان می‌دهد. در مورد بعضی از کالاها که ممکن است در روزهایی فروش نداشته باشند یا در آن تاریخ ناموجود باشند، قیمتی برای نمایش در نمودار قیمت وجود ندارد و جای آن خالی باقی می‌ماند. این ویژگی در همه 2 میلیون تنوع کالایی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا وجود دارد و کاربران می‌توانند با انتخاب بازه مورد نظر مثل بازه یک یا سه ماهه اطلاعات تغییرات قیمت کالای مورد نظر خود را به دست آورند. ذکر است که بعضی کالاها دارای رنگ‌بندی یا سایزهای متفاوت هستند و ممکن است قیمت هر سایز و رنگ متفاوت باشد، در این حالت نمودار قیمت هر رنگ یا سایز متفاوت، به شکل مجزا نمایش داده می‌شود و برای مشاهده نمودار قیمت هر سایز یا رنگ متفاوت باید روی گزینه‌های قسمت پایین نمودار قیمت، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
نشان دادن نمودار قیمت کالاها نشانه شفافیت دیجی‌کالا و به اشتراک‌گذاری فرایند تغییر قیمت‌ها به صورت روزانه است که در شرایط کنونی اقتصاد کشور ما، می‌تواند تضمین‌کننده خرید آگاهانه باشد. این ویژگی در کمتر فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی در سطح جهانی دیده می‌شود. در نهایت این شما هستید که می‌توانید از همه این امکانات بهره‌مند شوید و با بررسی نمودار قیمت، امتیاز فروشندگان مختلف و شرایط ارسال کالا، برای انتخاب کالای مورد نظر، تصمیم بگیرید.

نمودار قیمت، ابزاری برای تضمین‌ خریدی ‌شفاف و آگاهانه

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی