اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980429387061500

دیجی کالا امسال با همه اعضای گروه خود در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد

کد: 13980429387061500

http://bit.ly/2SBOM5X

، تهران , (اخبار رسمی): دیجی کالا، امسال با همه اعضای گروه خود برای اولین بار در یک رویداد شرکت کرده است.

دیجی کالا امسال با همه اعضای گروه خود در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد
دیجی کالا امسال با همه اعضای گروه خود در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد

امسال برای اولین بار، دیجی کالا با همه اعضای گروه خود در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است. در رویدادهای گذشته‌ای که دیجی کالا در آن حضور داشته هر کدام از این اعضا تنها در رویداهای تخصصی خود شرکت می‌کردند. اما اکنون همه بخش‌های دیجی کالا از جمله فیدیبو در نمایشگاه حاضر شدند.

دیجی پی بستری آنلاین (فین تک) است که دیجی کالا یک سال است بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده و اکنون به محصول رسیده و در واقع دیجی پی در حال حاضر، درگاه پرداخت گروه دیجی کالا محسوب می‌شود و به زودی به بیزنس‌های دیگر هم خدمات ارائه خواهد داد.

فیدیبو، کتاب خوان الکترونیک و کتاب صوتی، امسال در کنار دیجی کالا در نمایشگاه الکامپ حضور دارد، فیدیبوک که تنها کتابخوان فارسی است و همچنین فیدیباکس که دستگاهی است در ایستگاه‌های مترو و مکان‌های عمومی و دانشگاه‌ها امسال در غرفه دیجی کالا حضور دارند.

دیجی کالا نکست، بازوی نوآوری و فناوری دیجی کالاست و بر حوزه AI و هوش مصنوعی متمرکز است. دیجی کالا نکست امسال در نمایشگاه الکامپ به دنبال، استارتاپ‌هایی است که بتوانند سولوشن‌های AI به گروه دیجی کالا ارائه دهند.

دو آژانس تبلیغاتی که جدیدا به دیجی کالا اضافه شدند یعنی ادرو و فاینال تارگت با شعار دیجی کالا خانه 30 هزار کسب و کار ایرانی نیز در نمایشگاه حاضر هستند.

پلتفرم مارکت پلیس بستری است برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای ایرانی تا بتوانند محصولات خود را در آن ارائه دهند. در واقع دیجی کالا اکنون 30 هزار شریک تجاری از بزرگترین برندهای ایرانی که در تهران مستقر هستند تا کوچکترین کارگاه‌های صنایع دستی در نقاط دور کشور را در پلتفرم خود جا داده است.

امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی کالا، هدف این مجموعه از حضور گسترده در نمایشگاه الکامپ 98 را این گونه بیان کرد: دیجی کالا امسال با هدف خلق یک تجربه خاص با تمامی سرویس‌های خود حضور داشته است.

دیجی کالا فرش (DIgikala Fresh) دیگر بستر دیجی کالاست که تجربه خرید کالای سوپرمارکتی به صورت آنلاین را به ارمغان می‌آورد.

دیجی استایل دیگر بستر آنلاین دیجی کالا، تجربه خرید پوشاک به صورت آنلاین را برای خریداران فراهم می‌کند.

در دیجی کالا نکست استارتاپ‌هایی که در حوزه هوش مصنوعی هستند می‌توانند ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند.
بخش دیگری هم در غرفه دیجی کالا قرار دارد که واحد HR دیجی کالا عهده دار آن است به نام «اکسپرینس باکس» یا اتاق تجربه که 17 ورکشاپ در طول نمایشگاه در آن برگزار می‌شود که مدیران ارشد گروه در این اتاق تجربه، تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت. 

مدیران ارشد از حوزه لجستیک و تکنولوژی تا حوزه روابط عمومی و مارکتینگ و بخش‌ها و تخصص‌های مختلفی دیجی کالا در الکامپ 98 حضور دارند.

دیجی کالا امسال با هدف ارتباط مستقیم با مشتریان و دریافت نظرات و انتقادات آنها از نزدیک در نمایشگاه حضور دارد. از سوی دیگر دیجی کالا با هدف انتقال تجربه در راستای مسئولیت اجتماعی خود به تمامی افراد حاضر در نمایشگاه حضور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]